piątek, 28 lutego 2014

(nie)doskonały plan ;D

Eeelo ziomy! C'tam u was? Cieszycie się, że już weekend? 
Opowiem wam coś. Mama chciała mi w Pierdonce kupić adidaski na koturnie ^^ Oczywiście nie obeszło się bez komplikacji *O*
Pojechała z ojczymem, któremu od początku nie podobały się żadne z butów. Podeszła do kasy i...
...powąchała buty xD
Śmierdziały jakąś chińszczyzną i klejem xD Oczywiście nie kupiła. Powiedziała, że poszuka w Białymstoku .__. 
Tymczasem potrzebuję planu! Chcę namówić Mamę i ojczyma na patyczaki ;3 Mam kilka mocnych argumentów, ale boję się, że Mama mnie przebije *0* Powie, że dość zwierząt i gówien, a ojczym się zdenerwuje i ją poprze ._____________.
Ale ja się nie poddaje! Nie od dziś nazywam się Kiziul!!! xD
No, 3mcie kciuki i módlcie się, bym dostała zgodę na patyczaki ;3 Wtedy pochwalę się nimi na blogu, umieszczając sesyjkę. Ale ok - nie planujmy za daleko. Jak to wiedzie przysłowie:
Kogut myślał o niedzieli a w sobotę łeb ucięli
xD



10 komentarzy:

  1. Nie zgodziła się Mama ;_; Pocięłabym się styropianem, ale nie miauknęłam jeszcze ostatniego słowa! -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd pomysł na takie zwierzę ? U mnie w szkole taki pan sprzedawał po 3 zł gdy pokazywał nam przez 3 godziny inne zwierzęta, jakieś papugi i w ogóle :D Zwierzęta fajne i niektóre tak jak by tańczą i zmieniają kolor :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka która kiedyś była moją BFF po śmierci żółwia sprawiła sobie takie oto owady :D Poczytałam o nich dużo, bardzo interesujące zwierzęta, można obserwować godzinami... Ale chyba nic z tego nie będzie. Nwm czy 100% chcę, bo Mama mi odebrała tę chęć. A nie chcę znów wziąć jakiegoś zwierzęcia po nieprzemyślanej decyzji ._.

      Usuń
    2. Mój patyczaj jakiś czas temu zdechł ):

      Usuń
    3. Ja miałam to też mi zdechł :( Zachęcam Cie bo istotka bardzo fajna i można powiedzieć ''towarzyska''

      Usuń
    4. W takim razie zawalczę o niego! A - składam kondolencje po śmierci waszych patyczków :'( Niechaj spoczywają w pokoju. Uczcijmy je minutą ciszy.

      Usuń
    5. Lepiej niech twój jak będzie to niech będzie długo :D I żeby cieszył się swoim życiem w twoim towarzystwie xD

      Usuń
    6. Na pewno by mu się spodobało zwierzakowe rodzeństwo xD Siostra papuga, brat żółw i brat świnek morski xD A, i ciocia suczka (traktuje ją jak siostrę xD). A bardzo dobrze że patyczki towarzyskie, kocham takie zwierzęta które ślepo kochają człowieka <3

      Usuń
  3. Na pocieszenie siostra powiem ci nieocenzurowanego suchara o dawnach (nie to że ja coś do nich mam tyle że to jest tak suche że aż śmieszne)
    Wychodzi dawn na deszcz i mówi:
    -O ku*wa jaka pogoda
    A deszcz na to:
    -O k*rwa jaki dawn
    SUUUUHAAAR *badumtssss*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. xD Dobre, ja znam taki kawał
      Czy kobieta może uczynić mężczyznę milionerem?
      Tak, jeśli wcześniej był miliarderem

      Usuń