niedziela, 16 lutego 2014

No to ja też wracam ._______.

Skoro KiMi powróciła to ja nie będę gorszy, co nie? xD
~~~
Może powiem tyle: 
W MOIM DOMU STRASZY! ;__;
Tak, to nie żart (Przynajmniej nie mój ^^) Po moim domciu chodzą duchy i otwierają skrzypiące drzwi, których nawet nie ma :D Nawet nie wiecie jak się cieszę ^.........^ Zaraz, czy to dziwne, że cieszę się, że w moim domu straszy? O.o Nie sondzę :3 Chodzi o to, że to taka jakby przygoda... Chociaż może przygodą tego nazwać nie można ._____. Powiedzmy, ze to "strasznie fajny epizod" z historii naszego hałsa ^^ 
A ta cała mrożąca krew w żyłach historia, która najprawdopodobniej jest lipna (;O;) zaczęła się jakieś około 2 tygodnie temu :) (albo 3) (O kurczeł pieczoneł! Chyba zaraziłem się od Rozz uzależnieniem od nawiasów ;"() )(A tak w ogóle to odchodzę od tematu -o-) Zrobiłem sobie kanapkę xD No dobra, zrobiłęm 2 xD Jedną z aksamitnym gouda i pomidorkiem, a drugą z taką pyszniutką szyneczka wędzoną i ogóreczkiem (Tak, tak, żrę nasze bóstwa ._____.) Do tego zrobiłem sobie herbatkę z cytrynką (Bardzo rozgrzewająca ^^ Polecam... Derek *O* xD) No więc idę na górę (albo jak niektórzy lubią "1 piętro" ^^) po schodach. (Tym razem nie pojechałem windą O.o Może dlatego, że jej nie mam .___. Ciekaffe *-*) Chcę sobie usiąść w fotelu bujany.... To znaczy nie, przecież bujanie jest dla dzieci xD Przesiadłem się na krzesełko ^^ Aż tu nagle Zaskrzypiały drzwi O.O taki dreszcz przeszedł po moim przytulaśnym misiaczkowym ciele :O Najgorsze było to, że drzwi zaskrzypiały ze ściany ;___; W miejscu, gdzie po drugiej stronie jest stryszek ;O; A do niego prowadzą tylko jedne drzwi, które były... gdzie indziej -o- Rodzice stwierdzili, że babcia łazi na dole i straszy ;___; (Nie lubie straszących babci -.- xD) Okej, uznałem, że mają rację. Potem zdarzało się już tak kilka razy ponownie, ale nie przejmowałem się wiedząc, ze to strasząca babcia ^^ ( Chociaż może było warto się bać e.o Tylko, że o babcię xD) Niedawno, bo bodajże w sobotę tydzień temu dzrwi ponownie zaskrzypiały... Tu też moje ździwienie, bo zaskrzypiały na dole w miejscu gdzie jest ściana O.o I to nie była babcia xD Okej, o tym incydencie zapomniałem .____. Ale nie o kanapkach, którw wtedy robiłem xDDD No co? -.- Były z majezanem... z mezojanem... z mojazenem... Z MUSZTARDĄ BYŁY ;___;  xD Ale to nie koniec (Mówię tu o skrzypieniu ^^ O skończeniu z kanapkami i tak nie ma mowy .____. xD) Jestę sb w pokoiku (na dole [albo na parterze{O kurzczeł pieczoneł o.o Nawias w nawiasie *O* Nowa technologia ^^}] w tym samym pokoju co zaskrzypiały drzwi w ścianie ._____. Znowu zaskrzypiały tylko, ze na górze;___; (lub na 1 piętrze ^...^) Już na prawdę nie mam żalu do ducha, że w ogóle skrzypi -.- Ale niech się zdecyduje gdzie ;____; xD 
~~~
Do tej pory nie skrzypi ^^ I jaki wniosek z mojej wypowiedzi? Powinienem ograniczyć emotki i naiwasybo będzie źle O,o xD A.. i przy okazji, że duchy istnieją ^^
~~~
Pozdrawiam wszystkich z Żoliborza ^...^ Nwm dlaczego O.o xD
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9ltPzb3zSNJBNutglOAbNWlGUN9rp7c5AK1nyXLzxMWet6In7hSoAmEag-sMDBWfQFAvh9f-ImyhyD4ZaKnGGb8NVwknoiGrBC3Hcfcf2ns988nAPzErzEB9WVQ8hEDcrjA4inxjy0Fo/s1600/Podpis.png

17 komentarzy:

  1. Derek, czy ci ktoś mówił, że powinieneś pisać? Masz taki potenszjal :D I mówię to jako osoba, której ludzie mówią, że fajnie pisze :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do twojego domu... albo jesteś taki ładny, że jakiś duch do cb zarywa, albo taki brzydki, że chce cie wywalić z domu xD

      Usuń
    2. XDDDD Chyba ta wersja pierwsza *-* Dzisiaj rano spojrzałem w lustro i uznałem, że jestem brzydki, ale kokietowałem sm sb XDDD Na prawdę mam potencjał? ._____. Co za komplementy mi się dziś sypią *le zalizuje włosy na bok* :D

      Usuń
    3. Nie ocenię, która opcja XD Bidny forever alonik :C
      Tak, naprawdę. Weź napisz jakieś opowiadanie czy coś *-*

      Usuń
    4. Jakie opowiadanie? O.o Jedyne opowiadanie jakie lubie pisac to przepis na tort czekoladowy XDDD Ja swoje wiem i wiem, ze chodzi tu o wersje 1 .____.

      Usuń
    5. Może być i przepis, też może wyjść fajnie XD

      Usuń
    6. A sobie tak pomyślałam, co do opcji pierwszej - a co, jeżeli tym duchem jest właśnie twoja babcia? :O

      Usuń
    7. Hmmm No chyba ty XDDD Żarcik, yhyhy .___. Babcia, niue. Spytałem się, czy ma może powiązania z duchami, a ona odpowiedziała do mnie "akysz szatnie", więc chyba nie ._______.

      Usuń
    8. Jaka egzorcystka xD A szkoda, to by wyjaśniało, jak ty możesz się komuś podobać XDD żarcik, yhyhy ^^ xD

      Usuń
    9. xDD Nie yhyhyhować mi tu ._____. To ja to wymyśliłem, a ty jako godna obywatelka powinnaś tego nie kopiować ;O; No i co z tego, ze ja tb ukradłem styropian? ;___; Jak tak czytam te twoje komentarze to stwierdzam, ze muszę być piękny XD Przecież to raczej babcia uciekałaby przede mną, a nie ja przed nią .___. xDD

      Usuń
    10. XD Jak ci zależy, to mg tb powiedzieć, że jesteś piękny, ale to chyba mało pocieszające gdy mówi to osoba, która cie nie widziała XDD

      Usuń
    11. Jesteś najpiękniejszym człowiekiem (albo istotą może lepiej xD) jakiego widziałam :3

      Usuń
  2. Nawiasy rządzą!
    A ja też wierzę w duchy. Ale nie takie prześcieradła tylko materialnych ludzi, którzy dawno nie żyją. Którzy mają sprawę do załatwienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawę do załatwienia? O.o nie strasz mnie człowieku... ;O; A co jeśli ten duch chce mi przytrzasnąć drzwiami palce? ;____;

      Usuń
    2. Też lubię nawiasy ^^

      Usuń
  3. Powiedz winda(napisz w woli ścisłości), a ja przyjdę. (Tu powinna być emotikona, ale mi się nie chcę) Mam pytanie do was - czy te nawiasy uzależniają?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja już wpadłem w ten szaleńczy wir, więc nwm na kogo to działa :O

      Usuń