wtorek, 18 lutego 2014

PIOSENKA O nas wszystkich!

Wreszcie ferie! W Dvpię wszystko mam tak głęboko, że szkoda gadać xD (żarcik) Szczerze...jest ogrom pracy nad grą na fortepianie, śpiewem i szkołą :< 

~~~~~~~~~

Ale to rzeczy!

Rozz ostatnio wspomniała mi na mailu o moim starym pomyśle o piosence o nuas! xD

No i pomyślałam, że to może być coś w rodzaju:

Łukasz dziewczyny zwala,
Żółty mu pozwala,
Krzywy ma wędeczkę,
A Darek łódeczkę 

(FRAGMENCIK OBOZOWEJ PIOSENKI, KTÓRĄ SAMI UKŁADALIŚMY)...

Oczywiście mua nie ma pomyślu więc wymyśliłam, że wylosujemy kto robi o kim zwrotkę!

Czo myślicie?


3 komentarze:

  1. Mię się podoba pomysł na piosenkę, ale to losowanie... no cóż, poczekam na zdanie innych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śmiesznie xD Mi obojętnie :3 Ale jak tak, to niech bd to losowanie xD

    A co do ogromu pracy, uwzględniasz Keirę, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak uwzględniam :)

    OdpowiedzUsuń