czwartek, 20 lutego 2014

;____;

Moje internety są do niczego ;O; 
Muli mi komputer przez wolny net -.- Irytujące -_-
~~~
A więc... I znowu mój błąd w postaci zaczęcia od niedozwolonych słów .___. Może zacznijmy od tego, że dosłownie, że dosłownie przed chwilą zaskrzypiały drwi ;_____; 4 razy -o- No cóz... Pogodzę się z tym -.____.- 
~~~
Dziś taki piękny dzień *-* Ostatnio czerpię energię ze słońca ^...^ Od razu *misie* robi cieplej na sercu :O Czuję wiosnę i tak ma być! MUSI BYĆ! Nawet nie wiecie jak wiosna poprawia mi apetyt xD Skończmy już o problemach matki natury :D 
~~~
Wczoraj w szkole (Nie mogłem wczoraj napisać posta bo mi przez ten net strona nie chciała się władować, mama pracowała na komputerze, miałem ważniejsze sprawy takie jak jedzenie :3) był ciekawy dzień 'o' Pełen wrażeń, smuteczków, radości i maku na zębach xD Pierwsze co ja zapamiętam na wieki z tego dnia to rogalik *-* Dostałem od mojego kolegi... No dobra nie dostałem, zabrałem xD Ale nie byłem sam =,= Kolega X położył rogaliki na stoliku. Ja, inny kolega X, koleżanka A i koleżanka B rzuciliśmy się na nie ( W między czasie chyba padło pytanie "czy możemy?" lecz wszystko zagłuszał mi dźwięk fruwającego woreczka z tymi łakociami ^^) Ja niczym lew za zdobyczą rzuciłem się i ukradłem jednego. Podbiegł do mnie kolega X i poprosił o pół (-.-" Jedyną rzeczą, którą się dzielę z nim to zeszyt do spisania, ale nevermind XD) Pokazałem mu, że jest z makiem. On tak jakoś się wycofał .____. Nie rozumiem -o- xD Jest tak samo (On bardziej .___.) puszysty jak ja O.o Ale w sensie kolega xD Rogalik był puszyściejszy niż ja i kolega X razem wzięci ^..^
~~~
Spróbowałem tej roskoszy, no i się zakochałem xD Ożeniłem się z nim ^^ (No i co, że inni mężowie [ pączek, cukierki, laizaki, ptysie) i żony [eklerki, babeczki, czekolady] moga być zazdrośni? .____.) Cóż za okrucieństwem wykazał się kolega X, który podszedł do mnie, zrobił minę mnie, oglądającego eklerki na wystawie w cukierni (*-*) i zaczął wreszczeć "KISZKI Z WIELORYBA, PARÓWKI Z WĄTROBY CIELĘCEJ, JELITA WANILIOWE" (Ja może powinienem dać jakieś ostrzeżenie dla tych, którzy jedzą w tym momencie? Przepraszam za ewentualne zwroty xD) Pożyczył mi potem smacznego xD Lekko mnie to obrzydziło, a ja z pełną puchatą buzią stoję i się śmieje .____. To było okropne ;___; Z jednej strony duszę się ze śmiechu, a z drugiej dławię rogalikiem XD Uciekałem przed nim ;__; Ale on gonił za mną jak SLENDER! ;O; Nie chę już o tym rozmawiać, bo mnie popsuł smak rogalika i ma na niego focha *^*
~~~
Czekając na autobus, jak to zwykle bywa jest bitwa na śnieżki -o- Ja zawsze wystrzegam się takich idiotycznych pomysłów -.-" Tym razem nie mogłem >___< Chodze sb po chodniczku, aż tu nagle się odwracam i... 
 
Hue, hue *-* Fajne zdjątko XD 
Ze mną tak nie było ( na szczęście -o-) Tez tak we mnie zaczeto rzuczać, ale trafiła tylko jedna centralnie między oczy <.> ŻEMSZTA BYŁYA SZŁODKA (Wszystko mi się kojarzy z jedzeniam .__. Nawet wojna na śnieżki xD) Oddałem tym debilom -.- Potem już się rzucali miedzy sobą, ale ja stałem na uboczu. Wszyscy krzyczę"UWAŻAJ!!!" Jak myślicie co się stało? Nie, nie zacząłem jeść mojej kanapki ;_; Zrobiłem to później XD Znowu o mało nie dostałem. To znaczy właściwie dostałem, ale to było tylko otarcie (bez skojarzeń -.-) o moją głowę. Aż mi zzapka mi spadła -.- (Aż się chce powiedzieć "Czapki z głów" ^^) Oddałem czykrotnie .____. Byłem tak wkurzony, że... właśnie teraz zacząłem jeść kanapkę XD.
~~~
Jeszcze *misie* przypomniał polski, na którym to nauczycielka stwierdziła, że na chłopców trzeba więcej krzyczec, aby się zmotywowali, a dziewczyny się załamują .___. Pfu! -.- Vic, atakuj! xD
 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9ltPzb3zSNJBNutglOAbNWlGUN9rp7c5AK1nyXLzxMWet6In7hSoAmEag-sMDBWfQFAvh9f-ImyhyD4ZaKnGGb8NVwknoiGrBC3Hcfcf2ns988nAPzErzEB9WVQ8hEDcrjA4inxjy0Fo/s1600/Podpis.png
~~~

3 komentarze:

  1. Czy tylko mi twoja miłość do jedzenia i ilość małżeństw przypomina Haremówkę? Ale dzień fajny... A u nas szłonko świeci i rzygamy tęczą *bleeeeeee* To tyle. SAYOOOONARAAAAAAA~
    PS. Mogłeś nie pisać "bez skojarzeń" bo mam wieeeeeelkie skojarzenia a tak to bym ni miała .-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ocieranie się o głowę jest zaiste bardzo erotyczne i zmysłowe :3

      Usuń
  2. Pff, co za babsztyl ._. Miałam w sumie coś podobnego na polaku o.O Przypadeq? Nie sondze. xD Nienawidzę 96% ludzkości (nie pytajcie skąd mam 96, tak szacuję, pewnie za optymistycznie) o.O Ale trzymam się tego: spojrzenie na Frankie... xD

    OdpowiedzUsuń