piątek, 14 lutego 2014

Walentynki :(

No więc wszystkiego naj! Mam nadzieję, że chociaż wy spędzicie ten dzień miło. Nie nawidzę Walentynek. XD Tak, ja też tam jestem. No co? U mnie Walentynki są zawsze do bani. Te też zaczęły się do bani. Dostałam głupie prezenty na Słodkim Flircie. Ech, chyba się uzalam, nie?
Taa. Pizap. Nie wszyscy mają talent. Jestem jedną z nich. Jakość jest dobra przynajmniej?

P. S. Vicc ma rację. Ruszcie się, bo jak nie trzy ostatnie posty będą napisane przez Rozali. XD

10 komentarzy:

  1. Rozz to jest cudne xD Uwielbiam jak moj nick sie miesci w najmniejszych szparkach :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. To nie było celowe. Po prostu Jabłkowy i Vicc mają dłuższe nicki i trzeba było wciskać ciebie i mnie.

      Usuń
  2. No to dzisiaj walimy tynki x3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, sister, u mnie cała klasa dostała walenie tynków.. Wszyscy poza mną -,-

      Usuń
  3. Och, dziękuję! Też sie ze sobą zgadam XD nie no, thxuje za życzenia :D I pff, wcale nie jestem sama. Spędzam walentynki z moją Summer z serialu Barbie, którą dziś przygarnęłam - romantycznie, co nie? :3 Mamy zaplanowane takie atrakcje jak wspólne dokańczanie pracy na rysunek i powtarzanie do egzaminu ^^ A może zaszalejemy i poczytamy moją lektórę na po feriah albo zroby figurę na szkolny konkurs? W końcu YOLO, jak to mówią XDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ''Walentynka'' ^.^
    Mam takie pytanko, są tutaj fani EAH? Jeśli tak, to jakie postacie lubicie najbardziej?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raven i na drugim miejscu Maddie <3

      Usuń
    2. Briar, Ash, Apple (z wyglądu), Maddie... Duchess! Ale na razie poczekam na polską wersję, żeby poznać charaktery. Ja tam w ogóle nie toleruję podziału na Royalsów i Rebelsów. Znaczy w serialu ok, na tym się opiera, ale w realu to byłoby bezsensu. Każdy powinien mieć koniec taki jak chce (wiem, że to po części zdanie Rebelsów, ale to już zaczyna robić się tak,że Royal twierdzi, że każdy powinien mieć zakończenie takie jak rodzic, a Rebel, że inny i w ten sposób każdy, każdemu narzuca swoje zdanie).

      Usuń