niedziela, 2 lutego 2014

Mrauu *O* Mówią o nas ^...^

Mówią o nas, ale nie o nas, czyli nie o mnie i was tylko o mnie i osobach  z tej strony ekranu... 
.______. Trudno to wytłumaczyć, gdy się ma podnietę xD
Otóż mieszkańcy naszych okolic i ogólnie nasze okolice są w każdym prawie programie informacyjnym ^...^
Niestety, zaczęli się nami interesować wtedy, gdy zostaliśmy zasypanie -.-
Na pewno (a może nie .___.) słyszeliście w jakichś tam programach o zasypaniu krańców wschodnich województwa lubelskiego. Przed chwila w wydarzeniach w polsacie mogliście obejrzeć widoki z naszych pięknych zasypanych okolic. Tak w ogóle to radia mnie już wnerwiają -__- Co godzinę słyszę, że powiaty: Hrubieszowski, Tomaszowski i Lubelski są najgorzej zasypane. Mama ma słabe nerwy xD Wracając do tych wydarzeń ^^ Aaa Może oglądaliście fakty na TVN, bo się spóźniłem? -o- Wracając powrotnie (xD) pokazywali nasz (To znaczy nasz w sensie, że z lubelskiego.) Hrubieszów. Afera, bo się państwo nie przygotowało na zimę -,- Niech się ten Tusk (Bez obrazy dla Vic xDDD) jebnie w  łeb. Sam umył ręce, a wszystko na wojewode. Wojewoda wyruszyła w tereny xD Daleko nie zajechała xD No to wszytko na starostów. Starości nie wiedzą co robić, to ludzie sami wzięli sprawy w swoje ręce -.- Od 2 tygodni (Tak, od dwóch, ponieważ od tamtej niedzieli zaczął padać marznący deszcz potem sypnęło śniegiem, a potem wicher zasypywał drogi .___.) drogi nie są przejezdne, a te bałwany się wczoraj zorientowały, że należy jednak odśnieżyć te grogi ^^ ;O; 
KTO RZĄDZI TYM KRAJEM? ;_;
Zdjęcia to pokazują jak na drogach w Mirczu (też niedaleko mnie) są 2 metrowe zaspy na drodze. najciekawsze jest to, że na polach nie ma ani nic śniegu ;_; Wszystko na drogach, a na wzgórzach lód. Warstwa około 3 cm. -______- Się rozpisałem, a cza powiedzieć o tym, że została pokazana taka mała wioska, która leży ode mnie 7km. I wypowiedziała się mama uczennicy mojej mamy. Ta uczennica jest moją złą znajomą ^^ No ale wiecie w końcu teraz jest sławna xD No czeba przy wszystkich powiedzieć, że super gość no i w jakiś sposób ją bardziej szanować *O* xD Mam wielkie parcie na szkło xD Awww *-*
Podnietę będę miał do wtorku. >_____<
A propo wtorku ^^ Dopiero wtedy idę do szkoły po feriach :P Miałem iść jutro, ale z powodu trudnych warunków atmosferycznych idziemy we wtorek. A nawet jeśliby się nie zajęli taką ogromną zaspą, która pojawiała się co roku, ale nie aż taka O.O to został bym w domu może przez kolejny tydzień ^^
Ta zaspa, o której mówię... Nie widziałem takiej O.O Sporządziłem obrazek w paincie przedstawiający jak ona wygladała
Zrobiłem duży format, aby każdy wszystko zobaczył xDD
Jak widzicie po lewej stronie mamy skarpę lub parów (nie wiem jak to nazwać) Z tej skarpy nawiało śniegu jak widzicie ok. 3 m .___. Widzicie to zielone wielkie koło, które zaznaczyłem w tym rowku? To była ścieżka -o- Człowiek ledwo by się przecisnął, co dopiero jakikolwiek pojazd .____. Nie wiadomo ile ta zaspa miała metrów długości. Jak patrzyliśmy z perspektywy lekko bocznej to tak z 15 - 20 metrów O.o
~~~
No a teraz oglądałem wiadomości w TVP1 xD Mówili tylko o Mirczu -,- Jakby do nas dojechać nie mogli xDDDD .____.
~~~
Tak więc, ja jestem oburzony tą sytuacją i nieprzygotowaniem kraju wobec takiej pogody v.v Moszna się cieszyć, że niema tak jak w Austrii, gdzie ludzie są ewakuowani przez helikoptery ._____. Chociaż... Do tych mniejszych miejscowości to wysyłają helikoptery z zaopatrzeniem ;_; Czyli jest krytycznie ;O; Teraz wasza kolej na wyniki zimy ^^ Nadchodzą marznące deszcze, które
będą powodowały grube warstwy lodu *-* Buahahaha Q.ą Nie przejdziecie bez wślizgu 0.o (Nwm jakie wolicie?^^ Na foczkę czy na dvpę? xD) Życzę powodzenia! =^._.^=
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9ltPzb3zSNJBNutglOAbNWlGUN9rp7c5AK1nyXLzxMWet6In7hSoAmEag-sMDBWfQFAvh9f-ImyhyD4ZaKnGGb8NVwknoiGrBC3Hcfcf2ns988nAPzErzEB9WVQ8hEDcrjA4inxjy0Fo/s1600/Podpis.png

1 komentarz:

  1. Chyba żadne wiadomości nie doinformowały nas tak dokładnie jak ty xDDD. No cóż, u mnie jest odwilż, śnieg mokry (like me, bro xDDD) i jak tak się utrzyma to niedługo go nie będzie ^^ Ale to chyba małe pocieszenie o.O Spokojnie, minie i będzie okey :3 No bo w marcu to już chyba będzie lepiej.
    P.S. Bardzo ładny obrazek XDDD

    OdpowiedzUsuń