wtorek, 4 lutego 2014

Jestem takim fejmem że nawet allegro wie, z kim ma do czynienia ^^


Allegro - bierze pod uwagę nie tylko wyszukiwane hasło, ale też Twoje potrzeby!
Oto nowe hasło reklamowe allegro :3 *

Beka xD
Planuję sobie zakup Gigi w niedalekiej przyszłości, tak więc weszłam sobie na allegro w celu znalezienia ciekawej (a raczej taniej xDD) oferty. A że zawsze zaczynam od najkrótszego hasła (by było jak najwięcej wyników), to wpisałam "gigi".  I paczajcie, co mi wyskoczyło jako pierwsze :3


Tak tak, na fioletowo, dobrze widzicie xD. Coś mi się nietegesuje allegro, że w większości ofert zdjęcie jest widoczne dopiero po kliknięciu, ale akurat tutaj to chyba była kwestia cenzury. W każdym razie zdjęcia nie było, no to weszłam (tak, pewnie, jasne że jestem pełnoletnia ^^), musiałam zobaczyć wibrator ochrzczony imieniem naszjej Gigi XD. Nawet fajny xDDD I w czterech opcjach kolorystycznych ^^. Ale zdjęcie (już widoczne, bo po kliknięciu) ocenzurowałam, na wypadek gdyby ktoś nie za bardzo chciał to oglądać xD

Ach, jak allegro mnie zna :333


A właśnie, zapomniałam ostatnio - odpowiedź do Pytania Dnia z posta 46 (z numerem brzmi profesjonalnie xD): Bo Vicc ma kurna pecha XDD

* Owe hasło jest żartem i moim wymysłem na potrzeby postu, nie należy ono do Allegro.

6 komentarzy:

  1. Weszłam na tą aukcję O,o Buhahahahah, jestem zua i zaznaczyłam że pełnoletnia xD Oj niedobra, choć wachalam się, bo jak zobaczyłam twojego prosta to całą noc śniły mi się wibratory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem, noc jak noc, sen jak sen XDDDDDD U mnie norma XDD nie no, w dzień tyle zboczowania, że w nocy się odpoczywa xD

      Usuń
    2. Dajcie linka, bo mi sanki wyskakują! -.-

      Usuń
    3. Nie mg jestem na tel xD moze sprzedaz sie skonczyla? xd

      Usuń
    4. Ok, znalazłam. Tam pisze, że ktoś to kupił!

      Usuń
    5. Ehm, a co w tym dziwnego? I pytam się poważnie. Przecież pełno kobiet tego używa, a masturbacja to nie jest jakieś rzadkie zboczenie (wypraszam to sobie -,-). Ja osobiście zamierzam mieć całą kolekcję ^^

      Usuń