środa, 5 lutego 2014

KLUCZ! Co wynikło z czata i moich nadzwyczajnych mocy!

Taaa...Oto co wynikło z siedzenia z Ally i Szarlotką na czacie!

A mianowicie KLUCZ- KOCHA, LUBI, UWIELBIA, CAŁUJE, ZDRADZA xD



Tutaj wyszło:

-JOSH LUBI VICC
-EX ALLY CAŁUJE NIKKI
-BOY KIZI KOCHA ALLY
-JABŁKOWY UWIELBIA UPIORNĄ SPECTRĘ
-DEREK ZDRADZA ROZZ



Za to tutaj:

-JOSH LUBI KIZIĘ
-DEREK CAŁUJE NIKKI (OJ Z TEGO POWSTAŁ HIT.-.)
-BOY KIZI KOCHA VICC
-EX ALLY UWIELBIA ALLY
-JABŁKOWY ZDRADZA ROZZ

Tutaj z ostatnim zdaniem dokończonym:



A tu trzeci i ostatni:



-DEREK LUBI ALLY
-JABŁKOWY CAŁUJE KIZIĘ
-JOSH KOCHA ROZZ
-BOY KIZI UWIELBIA ALLY
-EX ALLY ZDRADZA NIKKI

Piszcie do mnie o klucze! Jestem wróżKĄ Sybillą xD Znajdziecie mnie na EZO.TV

Ponieważ stało się coś strasznego i wymaga to za dużo opowiadania Ally powiedziała, że nie wejdzie na fejmy dopóki jej Jabłkowy nie przeprosi... JUŻ SIĘ ROZWIĄZAŁO!

Ogólnie piszem ładniej, lecz to było robione pod napięciem All xD


21 komentarzy:

  1. Ekhem. Ja też byłam wtedy na czacie -,- . I zdj mi się nie wyświetlają o.O ciekawe wyniki xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś Vicc? Ale przypadkiem zbanowana zamiast VerciJednak się nie udzielałaś.-.To już było tutaj a nie na My'u. Ale nie było Cię przecież przy ogłaszaniu i wybieraniu...

      Usuń
    2. A, no chyba że wtedy xD

      Usuń
  2. Spróbuje jeszcze raz je wstawić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Brakowało 2 chłopaków wiec daliśmy Twojego boya i exsa Ally:3 A zamiast Upiornej w kolejnych rozdaniach daliśmy Ciebie.-.

      Usuń
    2. Następnym razem nie włączajcie mnie w takie debilne gry bez mojej zgody. A tymbardziej mojego chłopaka. Naprawdę nie macie innych chłopców do wyboru!?

      Usuń
    3. Kizia to było dla zabawy! Co Ci?

      Usuń
    4. Do akcji wkracza wasza Vicc Strażniczka Sprawiedliwości i prawdy! Z jednej strony do rzeczywiście tylko nieobraźliwa gra, w którą nikt nie wierzy. Jest tylko dla beki :D Z drugiej strony rozumiem, że to może cie obrażać. Nikt już nie będzie używał twojej osoby do takich gier, mam nadzięję, jeżeli ci to przeszkadza.

      Usuń
    5. Dziękuje Ci Victorio.

      Usuń
  4. Ale fajnu *-* Niektóre to lekka przesada, ale fajnu xDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Wiesz...wróżka Sybilla ma jeszcze w zanadrzu wiele rzeczy xD

      Usuń
  5. Aż taka straszna jestem, że wszyscy mnie zdradzają?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam! Wolałabym żeby wszyscy Cię całowali:3 ?

      Usuń
    2. Nie jesteś straszna:3

      Usuń
    3. Ale mnie pocieszyłaś. XD

      Usuń
  6. Nie odzywam siem do ciebie Nikki... Dla mnie od dziś nie istniejesz -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK...jak chcesz! Ja nie brałam w tym tylko udziału...wymyślaliśmy to z Ally i Szarlotką.-.

      Usuń
    2. Nie, nam kazałaś tylko liczby podawać ;-; A śmieszne było,to podawaliśmy razem >.<

      Usuń
    3. Ale pozniej konsultowalam czy Ci dwaj mogà być.-.

      Usuń