sobota, 22 lutego 2014

Mam dość!

Caaałego świata mam dość! Ja nie mogę żyć wśród tych debili! Nie mogę!!!

A dlaczego? Ostatnio pokłóciłam się z przyjaciółką. I to najką. A wiecie o co? O Justina Biebera. Zaczęło się od tego, że taka inna zaczęła się wygłupiać, że jest taka lalunia jak Justin Bieber. Powiedziałam jej, że to chore. Nie miłe. Oczywiście się obraziła. A potem było już tylko gorzej. Moja najka powiedziała, że go nie lubi, bo jest ,, ćpunem''. Jak ja się wtedy wkurwiłam! Jak można oceniać kogoś skoro nawet się go nie zna?! ,, Bo ćpał nie podoba mi się jego styl życia''. Ludzie, wiecie co to depresja!? Nie łatwo jest być gwiazdą. Wiecie, wszędzie peperonii i te inne bzdety. No i ona nie zna jego stylu życia. Nie wiem czy to prawda z tym piwem czy czymś (one to wiedzą z wiadomości, w wiadomościach często wyolbrzymiają, nawet pogoda jest zmyślona :P), ale mógł mieć powody, nie? Jak już wcześniej mówiłam depresja, chęć zwrócenia na siebie uwagi (woda sodowa, nawet Selenie już odbija, a taka słodka była) lub po prostu chęć zasmakowania życia zwykłego nastolatka. Ludzie, kurwa (nie kutwa), dajcie żyć innym! Najpierw zastanówcie się nad sobą! Zrobił wam coś, żeby wyzywać go od ,, pojebanych''?! Raczej wątpię. On nawet nie wie o waszym istnieniu! Takie mrówki nie mają dla niego znaczenia, więc się za przeproszeniem odwalta, bo to jest chore! Wasi rodzice nigdy się nie upili!? Zastanówcie się!!!
Oczywiście to nie było do osób, które szanują inne osoby i ICH życie. 

Drugi powód, by się zabić? Moja tabletka* ma wirusa! Ściągnęłam avasta, który nie chce się otworzyć! Przez wirusa! I co teraz? Nie mogę nic komentować!!! Koniec świata (ja na kompa rzadko wchodzę, bo to taki grat, że tragedia)! I dlatego chciałabym napisać coś Victorii:
Ja nie napisałam, że Dexter musi być z Cupid i koniec kropka. Po prostu uważam, że fajnie byłoby, gdyby z nią chodził. Stwierdziłam, że Dex spędza za mało czasu z Raven i wie o niej bardzo mało. Zna tylko tą ,, publiczną'' Raven. Reszta jest dla niego tajemnicą. Wkurzyłam się po prostu, że on nie ściągnie chociaż na chwilę tej klapki z oczu i się nie rozejrzy. Obok niego zawsze jest taka super dziewczyna. Gdyby chwilę pomyślał walka byłaby wyrównana. A tak? Cupid nie ma szans. A z resztą nie moja wina, że nigdy nie lubiłam głównych postaci. I to jest moje zdanie. A z resztą Dexter to postać z bajki, więc wyobrażenie sobie jak to by było, gdyby chodził z Cupid nie jest zbrodnią. Dziękuję za uwagę. Jeszcze jakieś pretensje?

Jest jeszcze trzeci powód, ale brzydko mówić źle o nauczycielach, więc będę siedzieć cicho.
*tabletka - inaczej tablet. Tekst wymyślony przez mojego tatę.
 Przed użyciem tekstu skonsultuj się ze mną lub z moim tatą. Tekst niewłaściwie stosowany może zagrażać twojemu życiu lub gębie.

3 komentarze:

  1. Ja to ujmę tak: Love&tolerance.. Love&tolerance... Ja nie lubię Biebera ale do fanek nic nie mam (za to nie znoszę 1D i directionerek >.<). Sama jestem hejcona w cholerę (m.in. przez licealistów: 'Kawaii z ciebie hentai', albo 'co tam mangozjebie?') i ja z tym czasem nie wytrzymuję ale ja to mam swoje hymny wytrzymałości, "Guren no Yumiya" "zoetrope" "aisenma" "insanity" i daję radę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam się nie znam i niewiele wiem o 1D, ale oni są słodcy *-*.
      Oj tam, ci co się śmieją sami mają za nudne życie by zająć się swoim ;)

      Usuń
  2. Masz rację, co do JB :3. A co do tego komentarza: Ale może on nie lubi takich przesłodzonych kupidynek? Poza tym zna Raven, chodzą razem na lekcje itd. Nie wszyscy się najpierw przez kilka lat przyjaźnią o.O
    Dobsz, skonsultuję się z twoim tatą ^^

    OdpowiedzUsuń