środa, 5 lutego 2014

Możecie mi już zazdrościć ^^

No, to All już zaliczona, spotkałam się z nią dzisiaj :3 Musiałam godzinę jechać do jej miejscowości, ale jest git, moja kumpela więcej do szkoły codziennie jedzie i wraca (jak się dziwicie, czemu taką daleką sql wybrała to przypominam, że moja nie jest zwyczajna - żeby pytań nie było). Się na chodziłyśmy :D. Najpierw z przystanku do jej hałsa (tak, tak, widziałam te słynne lalki na żywo XDD), potem do parku zdjęcia porobić (na szczęście moja morda nie rozwaliła jej systemu w telefonie, ale kto wie, ile wytrzyma xD), później do KFC, potem do galerii i potem znów na przystanek, a pomiędzy wszystkim takie odległości, a my na piechotę o.O W każdym razie, było fajowo :D. No, pomijając to, że dwa razy wdepłam w psie niespodzianki i ptak mnie obsrał (haha -.-) xD.  Ally jest fajowa, nie wątpcie w to :D
Możecie już zazdrościć :3

No i Rozz, nie zapomniałam o tobie :) Łapaj:


No chyba nie myślałaś, że się nie wtrącę, co nie? xDD



5 komentarzy:

  1. Ptak cię obsrał? xD I jeszcze psie niespodzianki xDDD Ryczę ze śmiechu ;____; xD Ale współczuję .____. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się Vicc w KFC kurtka rozwaliła ;3 I torebka w kałużę wpadła XD

      Usuń
    2. No, zapomiałam jeszcze o tym XDD

      Usuń
  2. Cała Vicc. XD
    Ale fajnie, że się podpisałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Tylko All bezczelnie zajęła wièkszość miejsca. Miała się zmieścić w w dolnym rogu :( XD

      Usuń