sobota, 1 lutego 2014

Nadchodzi Rozie...i życzenia!

Skoro zostałam zaszczycona byciem Fejmem to wypadałoby napisać coś o sobie. Więc tak...uwielbiam skakać na bandżi. Robię to w każdą niedzielę. W przyszłości chciałabym zostać astronautą. To moje marzenie. Hoduję strusie. Mam ich pięć plus jeden w drodze.

A tak na serio to mówcie (albo piszcie XD) mi Rozali, Natalia (jak ktoś powie/napisze Natka, Nati albo inną pierdułkę to zamorduję), Rozz, Rozie lub coścosobiejeszczetamwymyślicie. Za 4 miesiączki (tylko bez skojarzeń) będę miała 13 latek. Kocham czytać książki, ale wiecie, takie ciekawe. Jak strasznie mi się nudzi to taką o 150 kartkach i średnim druku przeczytam w jeden dzień. No i dalej norma, czyli kocham tańczyć, śpiewać i rysować. To ostatnie tak średnio mi wychodzi (pod spodem dowód) i całkiem daleko mi do siostry studiującej architekturę krajobrazu i rysująca jak...cudoffnie (jacie, chwalę się siostrą, odwala mi XD), ale trudno. Mam dość dziwne poczucie humoru, dlatego nie zdziwię się, jeżeli któregoś z moich pokręconych żartów nie zrozumiecie. Interesuje mnie też kosmos. Nie wiem dlaczego. Może dlatego, że jest taki tajemniczy. Nawet nie wiem ile bym dała, by dowiedzieć się co jest w tej czarnej dziurze. Ale by było fajnie, gdyby okazało się, że jest tam inny wymiar w którym skaczą sobie po tęczy ze Skittlesów różowe unicorny, w rzece płynie gorąca czekolada, a na drzewach rosną Kinderki (kocham Kinderki...i żelki...i pączki...itp. itd., ale nie wyglądam jak pulpet, pulpetów nie lubię XD). Mam obsesję na punkcie nawiasów (jeszcze nie zauważyliście?).

Więc to cała Rozz. Będzie mi bardzo milo, jeżeli będziecie szczerze pisać uwagi na mój temat. Po prostu lubię wiedzieć, czy mnie gdzieś chcą, czy może nie.

No, więc WITAJCIE!!! 
A tobie Kiziu życzę wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń, by coraz więcej fejmowskiej krwi płynęło w twoich żyłach i byś dostała górę aspirynki i ogórasów.

A tu ten dowód (ohyda):

I mój śliczny podpisik od Dereka:

5 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia <3 Witam w Fejmowskiej grupie *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki ładny rysunek Cleo! Wyszła ślicznie:*

    OdpowiedzUsuń
  3. W bangi i astronautkę nawet uwierzyłam (chociaż nie pasował mi to do cb konkretnie, ale było dosyć realne), ale przy strusiach już mi coś nie grało xDD. A obrazek zły nie jest, ale musisz sporo ćwiczyć. Widać taką niepewność w kresce, takie na siłę odwzorowanie czegoś. A musisz być bardziej naturalna, impresywna. Weź sobie węgiel (nie, nie idź do pieca, chodzi o rysunkowy xD) i narysuj coś co widzisz ale szybko, dynamicznie i tak jak ty to widzisz - to może być dobre ćwiczenie. Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń