środa, 26 lutego 2014

A jednak marzenia się spełniają!!!

Uwaga! To nie jest post dla osób, które też chcą pojechać daleko, daleko, ale nie mogą i łatwo popadają w zazdrość.

Pod koniec wakacji wasza Rozz jedzie do Hiszpanii, Francji i Włoch! Wycieczka niby szkolna. No bo załatwia nam ją jeden nauczyciel, ale tak ogólnie to jeszcze kilka osób z innych szkół. Wiecie, z naszej budy może 6 osób będzie. Jaj! Ale siem cieszem! Iii... będę... w... Disneylandzie!!! Marzenia się spełniają! Jupi! 8 dni w Hiszpani, dwa we Francji i jeden we Włoszech! Jupi, jupi! 3 tysiaki, ale warto. Jupi! I jadę z najką i dwoma koleżankami.  Jupi!

Pff... wiecie co ostatnio nasza kochana Veruś napisała?! Weszłam ostatnio na jej blog, żeby coś shejcić (foch nie minął). Akurat było coś. Kupiła bluzkę z koniem z rogiem i skrzydłami i napisała, że to pegaz bo tak na metce pisało. A to przecież alicorn! No to jej to napisałam i pytam czy nigdy MLP nie oglądała. A ona coś takiego ,, Nie oglądam kucyków. :)''. Czyżby się ze mnie nabijała? Nie rozumiem takich ludziów.

No nic więcej ciekawegom. Ale siem jaram! Może ktoś z was pojedzie w tym samym terminie co ja, to się spotkamy. XD

11 komentarzy:

  1. Ełeee..też by m tak chciała..Ja z zagranicy byłam w Niemczech,Włoszech.Pokażesz nam zdjęcia z Disneylandu?Pewnie,że pokażesz, co się głupiu pytam XD Moi rodzice raczej się nie zgodzą, bo już próbuję ich namówić Chorwację ):

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A problemem jest brak gotówki? Czy troska? Przy pierwszej opcji spróbuj może jakoś zarobić. Malinki, ciasteczka... ewentualnie sprzedawanie trawki. XD Nawet najmniejszy gest będzie zauważony. Przy tej drugiej opcji jedynie mocne argumenty.
      Zdjęcie... no nie wiem. Aparat mi świruje. Po pół godzinie się rozładowuje i trzeba nowe bateryjki. Na nowy niestety mnie nie stać. No chyba, że przez półtora miesiąca będę w malinach zapierniczać (to mój pierwszy rok, jestem leń). A telefonem to nie bardzo. Chyba, że wytrzymacie jakość.
      A ja byłam w Belgi (ciocia i kuzynki), Niemczech (praca taty) i przez pięć minut w Słowacji. W krzakach. Ach, wycieczka w góry. XD

      Usuń
    2. Trawka.....interesująca koncepcja jest (: problemem będzie pewnie i to i to ):

      Usuń
  2. Może i bym się skusiła, ale jak ma być tylko jeden dzień we Włoszech, to nie, dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Um, Rozz... ale wiesz, ten jednorożec jest zwykłym jednorożcem, żadna Twilight czy coś o.O. Nie musi oglądać MLP by nosić taką bluzkę, ona do MLP nie nawiązuje w żaden konkretny sposób o.O. Poza tym ona tę bluzę sprzedaje.
    Wybacz, ale po prostu bronię rozsądku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest konik ze skrzydłami i rogiem, czyli nie jednorożec. A z resztą ja tylko zapytałam czy ona nigdy MLP nie oglądała. Po prostu jej komentarz wyglądał jakby się ze mnie nabijała. -,- Wielokrotnie twierdziła, że jestem ,,dzieckiem'', więc?

      Usuń
  4. Na prawdę ty po prostu szukasz zaczepki z byle powodu. Osądzasz mnie że naśmiewam się z kogoś kto ogląda MLP ? To nie prawda, bo nawet napisałam pod spodem że KAŻDY może mieć swoje zainteresowania nawet gdy ja czegoś nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko, że to dopisałaś po moim poście. Chyba. No i wielokrotnie nazywałaś mnie ,,dzieckiem''... i przyjaźnisz się z Keją, a ona taka jest... i to ty zaczęłaś wojnę. Nie pamiętam już co, ale zrobiłaś coś dziewczynom z MMH... i Jabłkowemu (choć to było takie mini, ale i tak). Mogłam odnieść wrażenie, że się ze mnie śmiejesz. No i postawiłaś tą buźkę, którą stawiasz za każdym razem jak chcesz komuś dokuczyć. I możliwe, że zobaczyłaś, że Vicc ci pomaga i że chyba wszyscy tutaj lubią MLP, więc zaczęłaś się okropnie i zacięcie bronić.

      Usuń
    2. To się w głowie nie mieści co ty wymyślasz. Nic nie zrobiłam dziewczyną z MMH, a poza tym zawsze piszę minki bo moje komentarze są pozytywne a to że ciebie wnerwiają bo jesteś przewrażliwiona mnie nie obchodzi. Keja taka jest.. nie wiesz jaka jest.

      Usuń
  5. ta wycieczka jest od 14-19 lat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale wiesz my z nauczycielem to możemy. Jakby ktoś chciał to jak przy rezerwacji wspomni, że ma mniej to może będzie mógł.

      Usuń