środa, 19 lutego 2014

Tornado Tofikowe O,O

O czym mówię?
Wiecie, żem chora. 
Mój Tata przyjechał z Sokółki, by się ze mną zobaczyć. Wziął ze sobą Tofika, Shih Tzu(rasa pieseła, jakby ktoś nie wiedział). Toful szalał O,o
Porozwalał mi Petshopy leżące na podłodze ;-;
Potem chciał mi zjeść etui na telefon, papugę, świnkę i "Śpiewaka słodziaka" (były kiedyś w sprzedaży).
Na finał wpadł do pokoju Mamy i obsikał łóżko oraz koc -,-
Tata się zdenerwował. Jeszcze musi na chwilę do nas wpaść, bo szelki Tofcia zostały. 
Na dodatek obawiam się, że zaraziłam się od Dereka i Rozzie ;-; Czym? Uzależnieniem od nawiasów .__.
Spodobał mi się ten "potrójny nawias" Dereka xD
(Derek, a pamiętasz jak ktoś[na tym czacie lub na MMHowym{lubiu tak pisać;3}]nazwał cię Darek? xD Były jaja xD)
Widzisz, też potrafię robić taki flufajny nawias ;3
Dobra, jak ktoś wejdzie wcześniej, to bądźcie na czacie na 16.00. Buniu czkać ;3


PINK FLUFFLY UNICORNS DANCING ON RAINBOW!

(Wybacz Nikki że "wypożyczyłam" filmik który wstawiałaś, ale sama to koffam <3 {teraz razem będziemy pisać najczęściej {obie nie chodzimy do szkoły,  tylko że ty masz dużo pracy a ja choruję ;3}])


4 komentarze:

  1. Nie ma problemu :) Widzę, że nie jestem jedyną kochającą PFUDOR'a xD Ja będę pisać jeszcze więcej :3 Możemy zrobić razem np. wstępny szkic piosenki o nas!

    Nikki

    OdpowiedzUsuń
  2. To idziemy tańczyć na tęczach x3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe czy dojdą Chryssi i Fluffly Puff xP

    OdpowiedzUsuń