poniedziałek, 24 lutego 2014

Czy tylko mnie wkurzają skojarzenia z liczbą 69?

Kurde czy tylko mnie wkurzają pytania na asku typu:

Pytanie: Masz już 169 like'ów :3

Odp: No wiem ! Ta liczba xD

lub fragment z jakiegoś posta na czyimś blogu- Spojrzałam sobie teraz na liczbę wyświetleń tego bloga i zaczęłam się śmiać, bo wczoraj wejść było 69. 

~~~~~~~

Gorzej, że idiotycznych  skojarzeń, żartów i bezsensownych dowcipów z liczbą 69 jest coraz więcej...

~~~~~~

Czyli wychodzi na to, że jestem odmienna bo nie koniecznie lubię coś co jest związane z seksem i jest kompletnie zboczone?
Na to wychodzi!
Na przykład mnie absolutnie wku**iają mnie rzeczy typu:

-Patrz jaka seksi bejbe!
-Hej laska! Idziesz z nami na piwko?

I jak można się takimi odzywkami i durnotami potocznie mówiąc "jarać"?
Widocznie jednak można...

~~~~~~ 

Szczerze nie będę urażać autorki tego posta (wiem, że to było możliwie żartobliwie lub dla jaj), ale jednak autorka pokazuje co trzeba robić, żeby być fejmem w gimbazie...

~~~~~~
No właśnie oto mi po części chodzi...
Szczerze...nie rozumiem takiego postępowania, ani jarania się seksem, liczbą 69, alkoholem, narkotykami, papierochami lub kacem.
I oto koniec jakże nudnego (jak zwykle) posta napisanego przez:
           

Tak jeszcze na koniec:       

Hmhmh...
Tym razem wstawiłabym wykrzyknik po F**k...
No właśnie Sponge, no właśnie




28 komentarzy:

  1. Przykładowy post przeciętnej gimbazjalistki-swagerki/plastiku/tapeciary:
    O jPRlD muj LOFFFCIANY BF JeSt TakI ŚŁITT JesTeSimY nAd ŻeCzkĄ Lol.
    #swag #omg #boyfriend #loff #jprdl #żeka #lol #randka
    Moja odpowiedź na taki komentarz:
    Ty lepiej idź jarać w kiblu/ Czego się naćpałaś? Na pewno tego nie wezmę/ Nawet jakby Goku do ciebie przyszedł to by cię nie pokonał.... Bo jesteś taka tępa..../ Ty nawet chłopaka nie masz, więc SHUT UP (ale oczywiście ona nie wie co znaczy shut up)
    Dlatego nie daję ludzi z mojej szkoły na fejsa. I poza tym kumpluje się bardziej z dzieciakami z podstawówki bo nie są... gimbazą? Fajniejsze są, a do podstawówki chodzą blisko -,- Poza tym też nie jaram się "69" choć.... Trochę z tego leje... Może dlatego że jestem ciut zboczona? Pewnie tak ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia...wszystkie plastiki i tym podobne...zawsze tak jest. Po za tym jak sama wiesz...Nie dziwie się tym, że wolisz dzieciaki z podstawówki niż gimbusów..

      Usuń
    2. http://kwejk.pl/obrazek/1543787/jak-byc-gimbusem.html
      Mam jeszcze jak być gimbusem!

      Usuń
    3. Bosz! Przeczytałam wszystko i omdlałam xD Żartuje :3

      Usuń
  2. Kochana, daj linka. Jak ja ją shejcę to do końca życia mnie popamięta. Książki złem?!?!?! Mądrość złem?!?!?! Total pustak!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje-abbey-road.blogspot.com

      Usuń
    2. Tia...Obrażanie książek???? Zadarła z Tobą i mną!

      Usuń
  3. Ostatnio jak byłam na basenie to było podobnie. Byłam w szatni z dziewczynami z moją klasą, aż tu nagle usłyszałam: "Oliwka! Masz szafkę 69! Słuchajcie dziewczyny! Oliwka ma szafkę 69!". Ja na początku nie wiedziałam o co chodzi. Ta sama Oliwka, która miała tę szafkę wytłumaczyła mi o co chodzi. Ale to jest jakieś nienormalne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potrzebne jaranie się liczbą 69 jest idiotyzmem! Co w tym takiego szczególnego? To, że ta liczba jest związana z seksem?

      Usuń
    2. Ja jeszcze nie słyszałam nic z 69. O co kaman? Dlaczego akurat ta liczba?

      Usuń
    3. Taka pozycja...tak jakby...wpisz w wujka Googla

      Usuń
  4. Powiedział ci ktoś kiedyś, że jesteś chora? Dowody? Już się robi. Ok, polecimy po kolei tak jak w ,,poradniku''.
    I klasa:
    1. Co złego w tym, że ktoś jest mądry? Najwyraźniej po prostu zazdrościsz mądrym ludziom.
    2. Książki uczą, książki są fajne. Zdajesz sobie sprawę, że obrażasz ludzi, którzy chcą umieć czytać?
    3. A co jak ktoś jest bi lub homo? Albo chce być wolny? Żałosne.
    4. Nie mam chłopaka i wszyscy mnie lubią. Mam też najwyższą średnią. Łyso?
    II klasa:
    1. Może ty musisz nawalać se na gębę tyle tapety, ale inni mają prawo uznawać naturalne piękno, którego ty zapewne nie potrafisz dostrzec.
    2. Snoby, snoby i snoby.
    3. Jesteś dopiero w gimnazjum, a już myślisz o uzależnieniach? Szczerze? Tacy ludzie są fuuu...
    Zdjęcie. To ty? To nie jest sweet focia, tylko scary focia. To wygląda okropnie. I ten łysy łeb.
    4. Wow, ale hardkor (to była ironia). Może jeszcze przelecisz kogoś na lekcji, co?
    5. Musisz całemu światu oznajmiać, że idziesz się zabić? Nikt nie lubi użalania się nad sobą. Nikt z pewnością nie będzie tęsknić.
    III klasa:
    1. Uzależnień ciąg dalszy. Jesteś fuj.
    2. Ktoś kto pali narkotyki jest dojrzały? Czy ty czasami myślisz?
    3. Fejmem to ty nigdy nie będziesz. Znasz Racucha, Kicię, Nikk, Tęczorożca albo Dereka? Nie. Więc Fejmem nie jesteś.
    4. Podniecają cię rzygi? +Uzależnień ciąg dalszy.
    5. To jest tak głupie, że nawet komentarza na to nie mam.

    A teraz szok. Mam 12 lat i jestem mądrzejsza od ciebie.

    P. S. Nie narzucaj innym swojego idiotycznego zdania, ok?


    To jej napisałam. Bądźcie dumni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze piszesz! Polać jej! (PS. Ej to ja wymyśliłam Racucha! Zastrzegam sobie do tego prawo. All rights reserved to C0fb0 2014)

      Usuń
    2. To tylko tak, żeby nie załapała. Wiesz, Racuch budzi większy szacunek.

      Usuń
    3. Nie jednak nie dobrze to piszesz. Nie polewać jej. Regulamin gimbazy był ironiczny. Chodziło o to że nie można już być tró w gimbazie więc NIE POLEWAĆ JEJ POD ŻADNYM POZOREM!

      Usuń
    4. Ona mnie obraziła. Nie obchodzi mnie czy to było na serio czy nie. Nikt nie ma prawa obrażać Rozz.

      Usuń
    5. Kocham was! Widzę, że wspierasz mnie Rozz w czym kolwiek :)

      Usuń
    6. A oto co odpowiedziała:

      Sarcasm. Such a scary word, isn't it? *facepalm*

      Czysty dowód na to iż nie ma w sobie za grosz rozumu by odpowiedzieć mądrze na taki oto komentarz..

      Usuń
  5. Naprawdę nie podniecają mnie hejty 12-latek. Mam tylko dwie prośby:
    1. Otwórzcie słownik języka polskiego i przeczytajcie definicję słowa "sarkazm". Jeśli dalej noe rozumiecie, o co chodzi, to cóż. Shit happens.
    2. Jako że prawie cały ten post jest skopiowany z mojego bloga, uprzejmie proszę o informację o tym, skąd ten cytat pochodzi. Byłoby miło, gdybyście również dodały link.

    I osobna uwaga do Rozali (czuj się zaszczycona) - zanim zaczniesz kogokolwiek obrażać, zastanów się dwa razy. Gdybyś stanęła ze mną twarzą twarz, powiedziałabyś mi coś takiego? Wątpię... Ale jeśli jednak, to szczerze Ci współczuję braku szacunku. Przez takich ludzi zaczynam czasem tracić wiarę w moje pokolenie.

    Pozdrawiam,
    Abbey

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałabym! Sprzeciwiam się braku formatowania mojego tekstu. Swoje notki o kucyponkach, jednorożcach i różowym lukrze piszcie sobie jak chcecie, mnie to zwisa, ale wara mi od moich tekstów! Na moim blogu wszystkie są równo ułożone i nie pasuje do nich środkowy układ.

      Usuń
    2. Oczywiście jak sobie życzysz!!! Jakbyś umiała się posługiwać technologią to link jest na zacnym tytule Twegi jakże zacnego bloga...

      Usuń
    3. Dka Twojej informacji Rozz ma 12 lat, ale ja nie...Nie każdy ma 12. Każdy ma prawo pisać o czym chcę

      Usuń
    4. PS Np. o kucykach, lukrze lub o jednorożcach! Jednak w swoim działaniu nie można nakłaniać ludzi do głupoty lub robienia z siebie durnia albo idioty.
      Nie można też obrażać innych w tym co się piszę..

      Usuń
    5. *zacnym tytule Twego posta

      Usuń
    6. 1.Tego linka nie zauważyłam, zwracam honor.
      2. Rozali ma 12, a ty 13 lat (i to tylko rocznikowo, nie wiem którego miesiąca). Wow jesteś taka dorosła i dojrzała wow uszanowanko >.<
      3. Z tym definiowaniem "sarkazmu" mówiłam poważnie. Z pewnością się przyda w razie kolejnych gównomżawek.
      4. Ja rozumiem, jesteś młodsza, ale już od dzieci w podstawówce wymaga się, aby czasowników trzecioosobowych nie pisać w formie pierwszosobowej.

      Pozdrawiam.

      Usuń
    7. Nie obrazisz się jeśli ten komentarz będzie w punktach?

      1. Naprawde nie ma problemu :)
      2.Nie chodziło mi oto, że jestem taka dorosła. Chodziło miabowicie oto, że grupowo powiedziałaś o hejtach 12 latek, a nie każda z bas tyle ma. Victoria jest bodajże 14 latką lub 15, nie jestem pewna.
      3. Zrozumiałam Twój sarkazm jednak mógł on np. urazić kogoś z nas (w tym wypadku Rozz).

      4. Za "chcę" bardzo przepraszam lecz wybrałam pierwsze słówko ze słowniczka, a później tego nie poprawiłam.

      To wszystko co chciałam powiedzieć.

      Usuń
    8. Jasne, że bym ci tak powiedziała. No i sorry, ale to ty zaczęłaś obrażać mnie. Sarkazm, nie sarkazm i tak poczułam się urażona.

      Usuń
  6. Hm... Nie lubisz mnie? :C U mnie jakieś 99% żartów mają podtekst, hueh :333. I nie mam nic do jakiejś tam liczby 69, ale to się nudne robi po prostu xD. Ale to kultura wykształciła taki stosunek do współżycia (no niech wam będzie, cenzuruję xD). Jak dla mnie to naturalne sprawy i nie wiem o co ludziom chodzi "seks, o rany, o bosh o dżajzis!" (ok, zdjęłam cenzurkę, heh).
    Ostatnio sobie idziemy z moją kumpelą przez park z tymi naszymi wielgaśnymi teczkami i jakiś żul "wszystkie kobiety z plastyka, kiedy będą przeze mnie wypukane?" (nie pytajcie mnie, co ma jedno do drugiego XDD). I śmiałyśmy się xD Potem coś o księżniczkach gadał czy coś... no, nie obchodzi mnie to xD. Oczywiście, że to było głupie i nie podoba mi się pewne wiadomo jakie słowo, ale to śmieszne było XD Oczywiście tylko pijany ludź mógł mieć erotyczne wizje z nami, heh XDDD

    OdpowiedzUsuń