sobota, 22 lutego 2014

Siedzę w domu na mej sofie, w kapciach samych albo bez...

...mam piloto mam laptopo. Ach, w poniedziałek idę już do budy -,- Jedyne co mnie napędza to to, że nie mogę się doczekać czwartku^^ Tłusty czwartek + ojczym przyjeżdża. Tylko mam dylemat - o co go poprosić? Cerise kupię jak będę w Niemczech. Z resztą nie będę go prosić, by gnał do Toysa po jedną lalkę. Z MLP na razie nie mam nic na oku. Podobnie jak LPS. Ech, gorąco mi z tego wszystkiego -,-

Czekam na Tatę. Ciekawe kiedy przyjedzie. Gapię się w mojego jakżecudownegoniepowtarzalniepięknegoręczniewykonanego customa LPS. To jest zielony misiek pomalowany na niebiesko lakierem do paznokci. A do tego pewne elementy (łapki, uszy, ogon[ten śliczny{parówkowaty}ogon] i fiutro przy brzuchu) ma pomalowane na czerwony brokatowy kolor(również lakierem do paznokci).

A co u was ludziska? Żyjecie z wiedzą, że pojutrze jest poniedziałek? Ciężka myśl ;C

A, Victorio, mam dla cb wiadomość na czacie. Ogromnie przepraszam! Próbowałam zjechać w dół myszką (jebana laptopowa myszka -,- [ups, tylko xat cenzuruje O,o]) i kliknęłam twoją nazwę. Dalej jak na złość cholera (-,-) próbowałam jakoś odjechać, wyłączyć dymek który wyskoczył z kilkoma opcjami. I nagle usłyszałam tylko xatowy dźwięk (dwa dla ścisłości: że ktoś coś napisał i że owner coś zrobił) i zbladłam.

"Make tęczorożec a Guest" 

Czy coś takiego.
Kurde, zabanowałam niechcący Nikki, a do tego zrobiłam Victorię gościem -,- Nie mogłam z powrotem zamoderatorować, bo była offline. Więc jak któreś z was spotka Vicc na xacie, to róbcie od razu moderatorem, chyba że złapię ją wcześniej.

Jeszcze raz przepraszam za kłopot.



P.S. No wiem, przesadzam z tym Discordem, ale takie nawiązanie do nawiązania poprzedniego posta:


I jak wam się podoba xDDDD


1 komentarz:

  1. Tia...nie ma to jak być zbanowanym na zawsze .-.

    OdpowiedzUsuń