poniedziałek, 3 lutego 2014

Tak się jaram, że chyba zaraz coś mi się stanie!

Są wyniki próbnego! Nawet nie wiecie jak się cieszę! Najlepsza w klasie (zawsze tak było :P)! 19/20 z matmy! 18/20 z polaka! Czyli 37/40 z wszystkiego! Pewnie powie ktoś: ,,Łee, ale słaby wynik!'', ale ja jestem z siebie dumna i jestem...zaskoczona. Nie spodziewałam się takiego wyniku z polaka, moje misie! Nasz nauczyciel jest...hmm...olewający uczniów.  Zupełnie się nami nie interesuje, ale o tym już w innym poście. A ten jeden stracony punkt z matmy to przez moją dziedziczną powolność. Mama była powolna, siostra była powolna, ja jestem powolna. Umysłem wdałam się w mamę, więc o tacie nie będę za dużo mówić. Był szybki, ale miał same tróje. XD Wyobraźcie sobie, że ledwo co zdążyłam z ostatnim zadankiem. Uff. Heh, w mojej rodzince jest coś śmiesznego. Moja mama była trzecią, najlepszą osobą w klasie, siostra drugą, a ja pierwszą. XD

A wy? Jakie mieliście wyniki? Chwalić mi się tutaj!

7 komentarzy:

  1. Ja miałem 35/40 ._____. Każdy mi mówi, że to słaby wynik jak na mnie ;_; Pytania były trudne... W sumie zwaliłem tylko zamknięte, bo w otwartych max ^^ Jak sobie sprawdzałem , zauważyłem, że źle przeniosłem odpowiedzi na kartę ;O; ale neffermajnd xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam w otwartych maxa. Piąteczka!

      Usuń
    2. a ja nie pamiętam xD 36/37/38 xDD Ale kujony z nas ^^

      Usuń
    3. Niom. Jak dalej będziemy tak dużo myśleć to para uszami nam pójdzie. XD

      Usuń
  2. Haha, piona siostro! Ja też 37/40 :D I w sumie też 19/20 z matmy i 18/20 z polaka...Hmmm, podejżane...Przypadeg? Nie sondze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo fanki i fani MH to mądrzy ludzie, a co :333

    OdpowiedzUsuń