sobota, 15 lutego 2014

Powrót KiMi

Tak, powróciłam ;-)
1,5 tygodniowa przerwa dobrze mi zrobiła. Zdążyłam stęsknić się za blogiem i będę teraz pisać z nową energią. 
A więc, witojcie znoffu xD
Zrobiłam dzisiaj customa LPS, znajdę kabel od aparatu to zobaczycie. Myślę, że mi się udał. 
Jak wam minęło walenie tynków? xD
Piszcie, ponieważ wasza ukoffana Kiziulka jest cholernie ciekawa xD
Nom, to sorrki za tylę "XD".
Jkbc to celowo robię tę błęłdy, bo mi siem nudzia xP
Nio, to cieszę się, że wróciłam. Derek nwm kiedy wraca. Fajne było to, jak wystawiliśmy redaktorów na próbę. Musieli sb sami radzić z blogaskiem xD
No, a teraz spadam na kolację, zaraz Kiepscy, zachęcam do oglądania ;-)
Ponad to zastanawiam się nad założeniem kanału LPS na YT.
Tsa, Kiziulek wrócił ;3



4 komentarze:

  1. A ty znów kradniesz moje teksty (walenie tynków) i jesteś pokemonem (m.in. znoffu). Siora taka się z ciebie gimbaza robi -,- (wszystko mówię ironicznie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie że cieszysz się ze mną -,-

      Usuń
    2. Niczego ci nie ukradłam, a z tym pokemonowym problemem poczytaj początki bloga

      Usuń
    3. (*Szept* C0fb, chyba cie nie zrozumiała xD)

      Usuń