sobota, 1 lutego 2014

Naj, Kiziu :3

pe, pe, Ki-Ki-Kizia 
Hepi berzdej tu ju,
tu ju, tu ju, 
aj łisz ju dols,
mor mor dols, 
aj łisz ju satysfakszyn, 
mor satysfakszyn,
satysfekszyn! 

Kto wie, czego to przeróbka? <333

Tak więc, nie będzie mnie, ale obiecałam, iż to jakoś wynagrodzę... A jam słowna Twilight zawsze broniąca rozsądku, i dotrzymuję obietnicy ^^. Mam prezent!

No rozpakuj :3
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
. (męczysz się z papierem)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
TA DAM! :333



I jak? ^^ Eh, stwierdziłam, że zrobię ją tak komiksowo i bekowo (ale te rastry to mogłam sobie odpuścić, cza było nie ryzykować xD A, no i niekoniecznie używać znalezionych dość wiekowych akwarelek xD). Oczywiście, gdyby ktoś nie rozumiał, Torrka się złości bo kazałam jej włożyć tą czapeczkę :D. Jej się nie spodobała, ale ja myślę że ten neonowy ogórek jest epicki ^^. No, i Toralei ma doskonały prezencik :3

Wszystkiego najlepszego! :3


___________________________________________________
No, a teraz inna sprawa. Ja zrozumiałam, że mam te pytania wysłać centralnie do "uczestniczek". Pomyłka, niejasność, niezrozumienie... ile tych synonimów mam podać, byście to pojęli? Zostałam potraktowana jakbym zabiła 300 ludzi -.-. A, no i te rozkoszne żarty o mnie kiedy mnie nie ma i tak dalej... <3

4 komentarze:

  1. Vic, błagam cię już się nie gniewaj ._____. Nic się przecież nie stało ^^ Zwykłe nieporozumienie i tyle .______." Koniec kropka, temat zamknięty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja myślę. Tylko następnym razem... albo to na priv :D

      Usuń
  2. Dziękuje za życzenia i prezent ^^

    OdpowiedzUsuń