poniedziałek, 17 lutego 2014

Ech, strasznie się czuję ;-;

Byłam dzisiaj u laryngologa. Cały weekend kaszlałam i bolało mnie gardło. To samo było w szkole. Na każdej przerwie latałam do Mamy, że mnie kaszel męczy, że mnie kuje w gardle od przełykania śliny xD
Lekarz wypisał mi antybiotyki, a gdy włożył to żelastwo w sam środek mojego zacnego gardziolka miałam odruch wymiotny xD
Na dodatek wczoraj ciocia miała mi wylicytować LPSa, ale zaspała ;-;
Na szczęście znalazłam aukcję z tym samym pieskiem. Tylko z uszkiem coś ma, pewnie dziecko pogryzło psa ;-; xD
Czuję się okropnie. Jestem zwolniona z WFu, śpiewania i czytania, ale do budy idę ;-;
Przy odrabianiu lekcji płakałam, tak się nie chciało robić tych zadań zasranych ;-;
Ale jest też mały plusik dzisiejszego dnia - przyszedł do mnie list. Tak, to LPS którego również zamawiała mi ciocia! :-)
Śliczny, dam zdjątko:

Nie mój, ale taki sam ;3
Dam jeszcze zdjęcie tego co mi ciocia teraz bd licytować:


Widzicie uszko, com nie? :-(
Ale i tak go chcę.

A, i jeszcze taki jeden zestaw "starych" LPS od Kenner:


Kiedyś, nim Hasbro zaczęło produkcję LPSów, sprzedawało go Kenner. 
Nie przypomina ani trochę tych dzisiejszych, co? xD

Tssa, naprarła mnie mania na zdjątka:


W ogóle są teraz inne Petshopy, jakieś tęczowe hałna, wróżki i babeczki, od których chce się rzygać.

A na dodatek Tata i Mama mówią, że nie powinnam zbierać MLP i LPS, bom za stara ;-; Bd zbierać i tak, ale lubię kolekcjonować figurki czy lalki, i innym nic do tego.



I to tyle, wybaczcie, że zabrałam wam czas i trułam o Pettkach xD
No, a w komach piszcie czy się choć trochę stęskniliście za KiMiś i życzcie jej powrotu do zdrowia, bo

Naprawdę czuję się

STRASZNIE!!!




4 komentarze:

  1. Pff... masz coś do słodkości, różu, jednorożców, tęczy albo czegoś w tym stylu? Co słodkie jest... eee... słodkie?
    A tak na serio to moja mama się cieszy, żem lalki zbieram. Ja chcę Briar! I Ash! I Duchess! I Maddie! I wszystkie inne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słodkość, tęcze, kucyki, cukierki, kotki, szczeniaczki, kaczuszki, babeczki, batoniki, mordoklejki, chomiczki, lizaki, czekolada *O* Mój i Szeregowego świat *-*

      Usuń
  2. A te kosmiczne LPS nie są złe :3 W końcu ile by można było produkować tych ziemskich? xD Gatunki im się kończyły :D Ech, moi rodzice też się czepiają :/ Za to babcia, dziadek i tak jakby ciociobabcia nie mają nic przeciwko, dziadek wręcz wspiera ^^ Aktualnie rozgląda się za gablotą dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie masz rację, ale ja po prostu nie przywykłam do tej nowszej generacji. Mi Pettki kojarzą się z psami i kotami, nie wróżkami. A właśnie też u mnie rodzice się dziwią, że zbieram "zabawki" , a babcia kiedyś zawsze kupowała mi te figurki i też je lubiła. A mnie wnerwia to, że Mama kiedyś też lubiła te LPS, ale teraz jestem "za duża". Brrr, nienawidzę słowa "duża". Duży to dąb może być nie człowiek, a w ogóle to nie mam dwóch metrów -,-

      Usuń