czwartek, 13 lutego 2014

Sorki, sorki! Nie bijcie!

Nie było mnie, ale już pędzę z wyjaśnieniami:
Piątek - pierwszy piątek miesiąca (trza zrobić przed bierzmowaniem, to już nie długo) i nocowanie u mojej naj kuzynki, która przyjechała na ferie do dziadka i babciów swych (dlaczego tak krótko?! Wakacje, do nogi)
Sobota - impreza w szkole (paczaj na dół) i nocowanie kuzynki u mnie
Niedziela - wyjazd z ciocią, wujkiem i tą naj kuzynką do dziadków
Poniedziałek - mnóstwo nauki
Wtorek - lenistwo XD
Środa - mnóstwo nauki

Więc paczajcie i nie bijcie, ok? Po prostu zajęta byłam.
A przechodząc dalej weekend miałam bisty. Z Julką (kuzynka) jak zwykle świetnie się bawiłam. A potem była dyskoteka. Ach, nawet nie wiecie jak się wtedy wkurzyłam na mamę. Wtedy kiedy gadałam z Julką przez Skype, a ta bźdźągwa (wiem, że to brzydko nazywać tak kobietę, która mnie urodziła, ale mówi, że nie krzyczała to dużego problemu nie ma XD) zapytała czy Julka przypadkiem nie chciałaby iść na choinkę. Wiecie, to zapowiadało siedzenie z kuzynką przez całą imprezę w klasie (nie przepada za tańcowaniem publicznie)! Nawet płakałam (ta, beksa ze mnie)! Po części miałam rację. Choinka trwała 5 i pół godziny. 3 siedziałyśmy w klasie. Potem wyciągnęłam ją na chwilę na salę. Ok, jeden taniec. Potem jeszcze kilka piosenek. W końcu moje koleżanki przyszły do kółka. Chłopaki gdzieś tam się czaili z boku jak zwykle i nagle BUM! Uderzyli. Seba (taki wielki z mojej klasy) poprosił Julkę! A ona? Odmówiła. Myślałam, że ją kopnę! Mnie poprosił taki Kuba. Inne dziewczyny też z kimś tańczyły, a ona stała pod ścianą. Tragedia! Ech, a leciała taka fajna piosenka. Początek miała jak kankan, a potem coś w stylu twista przez co super się tańczyło. I na tym się skończyło. Jak zwykle nikt więcej mnie nie poprosił. Mam kolejny dowód na to, że jestem straszna. :( Dobra, potem było kółeczko z dziewczyn z mojej i klasy i kółeczko z chłopaków z mojej klasy. Dopiero potem do nas doszli dwaj chłopcy, a następnie reszta. Na Bałkanicę i Słowian cała sala skakała i... zapalili światło! Koniec! Ale i tak było super. W prawdzie jeden koleś zasugerował, że jestem głupia, ale wzięłam to za podryw. XD

Dzisiaj była nasza pierwsza lekcja WDŻ. Gadaliśmy o dorastaniu. Jakiś czas później Pani stwierdziła, że podobno każdy jest podobny do jakiegoś zwierzęcia. Ja zostałam myszką. Wiedziałam, że tak będzie. Jestem mała i dlatego chłopcy stwierdzili, że jestem podobna do myszy. Ech.

Teraz przejdą do takiej delikatniejszej sprawy. Ten blog jest super i w ogóle. Super jest też pisać dla autorów tego bloga i tych kilku czytelników, ale wiecie. Większa publiczność jest jeszcze fajniejsza. Może jakieś partnerstwo? Zawsze warto spróbować. Czekam, więc na zdanie Dereka i Kizii. :)

Miałam jeszcze o czymś na pisać? Dobra, jakby co będzie EDIT albo nowy pościk. XD

20 komentarzy:

  1. Ja miałam dziś mieć 1 lekcję WDŻ, ale nie było pani i siedzieliśmy w bibliotece -,- Bosz, co chłopaki wyprawiały 0,0 A film, który oglądaliśmy, nazywa się "Kochankowie mojej mamy" 0,0
    A co do partnerstwa - moje zdanie na ten temat - niezbyt dobry pomysł.
    Pozdróffka
    KiMi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego?
      A te twoje chłopaki to miały skojarzenia, tak? U mnie w klasie dziewczyny są w skojarzeniach lepsze!

      Usuń
    2. Partnerstwo z MMH i TZD to słaby pomysł, gdyż jakiś czas temu napisałam koma z prośbą o partnerstwo i do tej pory nie dostałam odpowiedzi, więc mam zastrzeżenia do partnerowania z jakimkolwiek blogiem.
      Tak, chłopaki mają skojarzenia 0,0 Zaczęli śpiewać w bibliotece - Nakurwiam węgorza! Nananana! Potem - wiemy jak to zrobić żeby pała sama stała! , Laff sex! Durex! Zgrajcie się! Przyjdę do cb nago nago na godzinę! I nauczę się, ruchu ruchu ruchu ruchu drogowego!
      I takie teksty 0,0

      Usuń
    3. Niezłe. Jacie! U nas dzisiaj na polaku i hiście wszyscy się prawie ze śmiechu posikali. Norma. Ooo, zapomniałam! Muszę dopisać coś do posta.
      Pragnęłabym byś zauważyła, że do zakładek komy nie przychodzą codziennie, więc dziewczyny mogą nie zauważyć. Mogły nie mieć czasu. A z resztą ty chyba chciałaś, by partnerował z nimi twój tamten osobisty blog, a on już przecież chyba nie działa, tak? Oj, coś czuję, że Fejmom by nie odmówiły. No może Lorr. Chyba miała z kimś od nas jakieś starcie.

      Usuń
    4. Czo to TZD bo Jam nieogar jak już pewnie wiecie xD

      Usuń
    5. TZD to blog Ally - tańcząca z duchami :>

      Usuń
  2. Ja jeszcze nigdy nie miałam WDŻ (jestem w czwartej klasie o.O ), ale w przyszłym roku będę miała i się go BARDZO BARDZO BARDZO BARDZO boję. Nie chcę się uczyć o sek... (tego bloga też mogą odwiedzać dzieci!!!!!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, CadenceLunoCelestio, przeczytaj sb opis bloga-,- A tak w ogóle - to co ty tu robisz!? Wątpię że mój braciszek się ucieszy -,- Mi z resztą też popsułaś humor, może zapomniałaś, jak to lelem doprowadzałaś nas do cholery? Po tym jakie wyznania składałaś Jabłkowemu na twoim miejscu nie zaglądałabym tu -,- Ale rób jak uważasz -,-

      Usuń
    2. To nie jest CLC CLC to ta z MMH z obserwatorów. Jest jedna z pierwszych i ma różowego konia na affku (poniacza)...

      Usuń
    3. Przecież to jedna i ta sama. Jabłkowy dawał mi linka do konta CLC. Jeżeli masz rację, to bardzo przepraszam Klaudio za te nieporozumienie, ale trochę się wkurzyłam.

      Usuń
    4. To znaczy ty dawałaś, wybacz xD

      Usuń
    5. Sprawdziłam... najmocniej przepraszam Klaudio! Nie wiedziałam! Proszę, nie gniewaj się na mnie! Dam ci linka do posta i zrozumiesz, dlaczego przez pomyłkę tak na cb naskoczyłam.

      Usuń
    6. Klaudio. Myslsz ze bocian cie przyniosl? Cale tabu wokol wspolzycia jest sztuczne i wstrzykniete nam do glowy za pomoca kultury. To nie jest nic zlego, poza tym jestes w 4 klasie i jeszcze tyle ci sie zmieni... Poza tym, moim marzeniem.jest wprowadznie do szkol edukacji seksualnej, bo WDZ to uczenie sie o cieple domowego ogniska, a najbardziej zboczona jest nauka o budowie genitaliow... to jedno wielkie cackanie sie, nie masz sie czego obawiac.

      wybaczcie brak pl znakow.

      Usuń
    7. O to chodzi. Nie rozumiem jak można się wstydzić seksu. Tak, bocian cię przyniósł(bo to ptak czy nie? xDDDD Dziobem zachaczył xDD). Seks jest czymś naturalnym, i nie rozumiem, dlaczego niektórzy nie chcą o nim rozmawiać. Po co niby Pan Bóg dał dla Adama Ewę!? Zesłał ich na ziemię, by pracowali i się rozmnażali. Przykro mi, nie ma innego sposobu by posiadać dzieci. To tyle w tej sprawie, dziękuje i przepraszam za wtrącenie moich 3 groszy do tej rozmowy. Ale taka prawda.

      Usuń
    8. Nikt Adamowi Ewy w prezencie nie dawał -,-. Uprzedmiotowiania nie toleruję o.O

      Usuń
    9. 1. Nie gniewam się na KiMi.
      2. Nie mam affka.
      3. Spoko, ale ja się po prostu nie chcę tego uczyć i tyle. Nic nie mam do WDŻ. Może w przyszłej klasie się zmienię i będę się chciała tego uczyć.

      Usuń
    10. Uoj, ulżyło mi ^^ A teraz obiecany link.
      http://tylkodlafejm.blogspot.com/2014/01/sp-kizia-mizia.html

      Usuń
  3. Jak ktoś się zgodzi to możemy partnerować, czemu nie. Ja mam nas w polecanych blogaskach XDD.

    Hej, twoja kuzynka nie musi lubić tańczyć i chodzić na dyskoteki. Ja nienawidzę o.O. I jak ktoś kogoś prosi do tańca to go prosi, nie rozkazuje mu bez prawa sprzeciwu. Jak nie chciała tańczyć to miała do tego prawo i to, że ktoś ją poprosił niczego niezmienia. Swoim nietańczeniem nikomu krzywdy nie robiła. Ty lubisz to tańcz, to również jest nieszkodliwe... no w pewnych granicach XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, może. Tylko że płaciłam za nią składkę i latałam po zgodę dyrektora, żeby mogła przyjść. Jeżeli już wepchała się na zabawę to chyba powinna się bawić, nie? Przez takie zachowanie można zranić czyjeś uczucia. Seba i tak jest dość mocno zamknięty w sobie. Potem nie zaprosił już żadnej dziewczyny.

      Wchodziłaś dziś na gmaila?

      Pamiętasz ten post o wibratorach? Nie chciałam urazić żadnej kobiety. Ja nawet nie wiem do czego to służy. Po prostu jak zwykle byłam głupia i napisałam koma przed zapoznaniem się z ogłoszenie oraz źle zrozumiałam to co napisałaś i wyszło mi, że to ty napisałaś ogłoszenie dla jaj. Się wystraszyłam, że jakieś kłopoty będziesz miała (jestem nadopiekuńcza i pusta XD). Dopiero potem zobaczyłam, że to jakaś firma.

      Usuń
    2. No w sumie to prawda, albo chce isc albo nie -,- . Ale co do tego Seby? Skad ona mogla wiedziec jaki on jest? Ja na jej miejscu wzielabym go za dosyc smialego, skoro prosi obca osobe. Chociaz on pewnie chcial jej jakos pomoc, zeby sie nie wstydzila, i rzeczywiscie moglo mu sie zrb przykro... No ale ona tg nie wiedziala.
      Gmaila spr jak bd na kompie, by od razu odp, na tel nie mg nwm czemu O.o
      Heh, no spk. Nwm skad wzielas te teorie, ze sprzedaje nieistniejace wibratory na allegro, ale dobra XD

      Usuń