czwartek, 6 lutego 2014

Hmmm...

Chyba   potrzebuję...      urlopu! .____.
Ostatnio jakoś za dużo dzieje się w mojej głowie :( Nad niczym nie mogę się skupić ;_____; Wszystko jest dla mnie... inne i dziwne. Miałem ostatnio małe problemy z przyjaciółmi, a teraz jeszcze szkoła narzuca zbyt szybkie tempo.
~~~
Po prostu muszę na chwilę opuścić was. ;_; To znaczy będę was odwiedzał i może będę na czacie ^^
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi9ltPzb3zSNJBNutglOAbNWlGUN9rp7c5AK1nyXLzxMWet6In7hSoAmEag-sMDBWfQFAvh9f-ImyhyD4ZaKnGGb8NVwknoiGrBC3Hcfcf2ns988nAPzErzEB9WVQ8hEDcrjA4inxjy0Fo/s1600/Podpis.png

5 komentarzy:

  1. Wszystko się ułoży. Każdy miał takie problemy. Ja do tej pory jestem skłócona ze starą klasą :D Nie no, hiperbolizuję, może nie całą, ale sytuacja objęła kilka osób. Chociaż z jedną się pogodziłam, nawet czasem na pszystanku raz z nią gadałam bo się spotkałyśmy, raz nawet na koncert ze mną chciała iść (no, bo ją inna koleżanka wystawiła, ja plan B albo nawet Z xD), więc w sumie git. Chociaż aktualnie to ma małe znaczenie bo jestem w innej szkole :D. W każd ym razie, nie przejmuj się zanadto, a jak chcesz się wygadać czy coś to się oferuję, mi się ludzie lubią zwierzać, co jest ciekawe, bo ja się nie zwierzam prawie nigdy, nie lubię i nie potrzebuję tego. I nie opuszczaj nas :<

    OdpowiedzUsuń
  2. Derek! Nie. Jesteś naszym...mózgiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, ale bez przesady ._. Nikt moim mózgiem nie jest -_-

      Usuń
    2. Vici, jak jest jakaś bardzo zżyta grupa to się tak mówi. XD Na pocieszenie.

      Usuń
    3. Aha xD Ale i tak się pod tym nie podpisuję xD Bd smutno bez Dereka bo to Derek xDD

      Usuń