wtorek, 18 lutego 2014

No i mam ;-;

Zostałam dzisiaj w domu, miałam stan podgorączkowy. Mama jeździła do lekarza po zwolnienie. Tydzień wolny :D Jedyna zaleta tej sytuacji. Reszta to same wady, bo mam zatkany nos, ogólnie źle się czuję i kaszle, że chyba płuca wypluję :-(
A najgorsze - uwaga - antybiotyk! Jest straszny! Paskudny, lekko słodkawy, przy każdym łyku mam odruch wymiotny, a łyków jest kilka! To straszne ;-; Porzygam się jak nic .___.
Ale za to będę mogła posiedzieć z wami! :-)

Siedzę w domu na mej sofie
W kapciach samych albo bez!
Mam piloto mam laptopo!
Fun pack
HD fun pack
HD fun pack i dobrze bawisz sięeeee xD

A, i jak chcecie dzisiaj odwiedzić chorą KiMiś, to przychodźcie tu na 17.00
Spotkamy się na czacie :-)



Wow, pamiętacie jaką Gangnam Style robił furorę? Przeminęło ._.


2 komentarze:

  1. Zdrowiej siora! Ja to mam zatrucie pokarmowe, a i tak rodzice mnie puścili do szkoły. Ogólnie 3/4 lekcji i przerw spędziłam w kiblu gadając z przyjaciółką przez drzwi (czasem się zmieniałyśmy bo ona się chyba jakimś świństwem pewnie ode mnie zaraziła -,-). Tera siedzę i odrabiam lekcje, a potem dwa testy pod rząd! To woła o pomstę do nieba! Z historii i geografii. Mam nadzieję, że mi pójdzie... Choć masło wie... Zdrowiej, zdrowiej imouto-chan! (ten japoński ^^)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, a u mnie cały kosz pełen chusteczek do nosa... I chyba mam gorączkę... To jakaś plaga chyba naszego internetowego rodzeństwa, ciekawe, jak Jabłuszko ;3

      Usuń