poniedziałek, 24 lutego 2014

Co u mnie słychać z grubsza ;3

Hej!
Mam trochę do opowiedzenia. Po chorobie Mama wypisała mi zwolnienie z WF na ten tydzień. Ale pani znów myśli, że udaję!!!!! -,-
Jeszcze z rana trochę się wystraszyłam. Robią przedstawienie beze mnie!!!
Byłam wściekła, że o mnie nie pomyśleli gdy byłam na zwolnieniu. Dwie moje koleżanki które są największymi ( i jedynymi w sumie ) myszkami w klasie dostały jakąś tam narrację na koniec! Poszłam do pani i pytam, czy dla mnie znajdzie jakąś rolę. Znalazła. Narrację na koniec. Też dobrze, ale mi chodziło o ROLĘ. Dobra, przynajmniej zatrudniłam się do jasełek w przyszłym roku. Pani wymyśliła, że przedstawimy je w języku angielskim. Dla mnie nie problem, jestem w tym świetna, ale obawiam się, że widownia nic nie zrozumie xD 
Jutro impreza w szkole. Temat przewodni - karnawał. Cholera, jak znów pozadają tyle to nwm czy pójdę-,-
W takim razie muszę odwołać zwolnienie z WuFu, jak się da. Mam dość pretensji -,-
Przyszedł list. Moja kolekcjonerska figurka!!!! Tylko uszko ;-; Szkoda gadać.
A tak wgl jakie nudne te lekcje były, lol. Chwilami to siedzę i tylko

Huehue xDD Nudy, nudy i znajdzie się jakiś wesołek nagle xD
Dobra, wracam do roboty, bo tona lekcji, jeszcze więcej nauki, a dodatkowo na jutro muszę umieć parę linijek tekstu. Ale może znajdę czas by do was wpaść ;-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz