czwartek, 27 lutego 2014

Kto to wymyślił? ;_______;

Kto wymyślił nazwę TŁUSTY Czwartek? ._____.
Chyba jakiś niedorobiony chudzielec, który nigdy nie czuł tego co puszyści ,____, Żarł te pączki i nawet nie spuszyściał (tzw. przytył) ;_____;
~~~
Dziś jakże wielceczadoweniewiarygodniepopularne  święto *-*
Tłusty Czwartek, czyli mój żywioł.
Rano na śmierć zapomniałem o pączkach ;_; Przypomniałem sb w autobusie ._. Pewnie dlatego się tak smuciłem w szkole i głupie żarty szóstoklasisty (czyt. gwałcenie się na przerwach -.- Moi koleżkowie mają genialne pomysły *_*) nawet na mnie nie działały. Co nie znaczy, że w ogóle mnie to coś interesuje xD Zaczynam coraz częściej wychwytywać takie stereotypowe poglądy (Czyżby Vic zbyt na mnie wpłynęła? O.o Bez skojarzeń :3 <wiem, ze mogłem nie wspominać o tym, żeby sb nie kojarzyć, bo w ten sposób będziecie sb jeszcze bardziej kojarzyć, czyli więcej śmiechu ^^>) Dzisiaj na polaku nauczycielka wspomniała coś o tym, że dziewczyny muszą mieć wszystko dopięte na ostatni guzik, a chłopcy biorą wszystko na luz -.- Ryly? ;___; ja jedzenia nigdy nie biorę "na luzie" xD Dla mnie to jest przeżycie, które powinno zostać w głowie co najmniej przez 5 min. .______. 
~~~
od razu jak wróciłem ze szkoły zabrałem się za pączki ^^ Zjadłem na razie tylko 4 .-_____-. Bardzo mało... jak na mnie ^^" Zjadłbym więcej ._____. Wystarczyło: wziąć pączka z domu, zapisac sięnna obiady w szkolnej stołówce (rozdawali, a ja nie chodzę *^*) lub miec dzisiaj zajęcia projektowe.
~~~
Jak już jesteśmy przy tych zajęciach to na chwilę się zatrzymajmy :3 Od poczatku roku szkolnego są u nas pozalekcyjne zajęcia z projektu unijnego. Ja chodzę, a raczej chodziłem na matmę (obowiązkowa była, więc się nie liczy -,-) przyrę i polaka. Najfajniejsze z tego wszystkiego było to, że na każdych zajęciach dostawaliśmy jedzenie *O* soczek/jogurt, kanapka/paluszki/baton/drożdżówki/ i jakiś owoc =O Najgorszą rzeczą jest to, że kończą się w poniedziałek ;O; Załamanie psychiczne O.o Styropian przygotowany ,__,
~~~
Słonce tak ładnie świeciło, że w domu byłem nad pobudzony e.ą Ale to już mało ważne xD Wiosna jest blisko, ja to wiem :3 Właściwie już jest xD
~~~
 

3 komentarze:

  1. Ta twoja polonistka to jakaś pruchwia jest (kreatywne obrażanie ^^). Chociaż nie żeby u mnie tg nie było... ;__;. Och, jak ja działam na mężczyzn XDDD
    U mnie wiosna już od dawna się zaczyna xD. W ten weekend było tak ciepło, że bez kurtki byłam na zewnątrz ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moi nauczyciele też nie są zbyt szałowi ):

      Wiosna zakwita na mojej wiosce pełną parą. No nie licząc śniegu. Ale za to wczoraj widziałam żurawie lecące w kluczu

      Usuń
  2. Ja jem chemię (czytaj słodycze) jak opetana, a w ogóle nie tyję. Nwm dlaczego. A tłusty czwartek jest zayebisty, nie obrażać mnie tu. _.

    OdpowiedzUsuń