czwartek, 6 lutego 2014

Ja też chcę taką fajną studniówkę!

Paczajta co znalazłam! Jacie, jakie biste! Też chce mieć taką fajna studniówkę (są też inne filmiki)! Wow, odważni chłopcy! Nie tylko dlatego, ze odważyli się wystąpić w różowych spódniczkach. Są tam takie figury, których w życiu nie odważyłabym się wykonać. A pod koniec trochę striptizu. XD Oj, biedne rajstopki. Ciut się pobrudziły. XD
Byli oni w wiadomościach! Potem gadają o jakiejś stronie na której brzydko piszą o tych chłopakach to jak ci się nudzi, Vicc, to sobie poszukaj (wiem, że chcesz XD opierniczaj ile w lezie).
Heh, na serio niezłe.

EDIT:
To też dobre:
A ja tyle czekałam na spodnie. :( Zawiodłam się na nich!
A tak w ogóle to ten z ich lewej co tańcował z przodu trochę nie nadążał. XD

3 komentarze:

  1. Na tel nie mam filmików ale zobaczę jak bd na kompie. Co do tych hejterów - z idiotami nie da się dyskutować w internecie. Mam w tym spore doświadczenie i wiem, że to nie ma sensu. Żadko trafiasz na sensownego przeciwnika, większość to taki beton powtarzający wciąż te samą nieracjonalną prawacką śpiewkę. Dyskutowaniem w interncie z betonem nic się nie zmienia a traci się czas i wzrok. A debile zostają debilami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tańczę balet ^^ i w tym roku tańczymy Jezioro Łabędzie i tańczę główną rolę :D

    OdpowiedzUsuń