czwartek, 2 stycznia 2014

Żapraszam - Czekamy na zarąbiste Fejmy # !

Ta, moi drodzy, jestem i powróciłam O.o
Nie było mnie do tej pory, gdyż była dziś u mnie Kolęda. Ksiądz spoko, przygotował mnie do Komunii. 
A swoją drogą - powrót do budy;_;
Na angielskim oczy mi się same zamykały. Szpałam może 6 godzin w nocy, nie mogłam zasnąć-.-
Jak trudno być w jednej klasie z eksem! Myślałam, że mu łeb wyrwie-.-
Mam na sobie ledżinsy - leginsy dżinsowe. Są trochę obcisłe. Usiadł obok mnie i pyta, co mi tam odstaje-.-
Żułam gumę. Ten się śmieje, że liżę papierek od kondoma-.-
Potem na polskim obgadywał mnie z menelem. Słyszałam moje imię, które pojawiło się kilka/kilkanaście razy. Założyłam z kumpelami Klub Piątkowy - będziemy spotykać się w każde piątki. Przy okazji - chcę Derek mieć 'wolne od pisania' na piątki i weekendy. W piątki może napiszę coś wieczorem, ale w weekendy Kizia będzie u taty :3 Ale nie zawsze. P.S., skarbie, zamów mi aspirynki, bo mi papuga zeżarła i chyba zaraz żemdleję z jej braku. Jak ojczym z mamą wrócą ze spaceru, wypiję Redbullka <3 Tymczasem wróćmy do tiematu - poszukujemy Fejmów #. Wszystko w zakładce I ty możesz zostać Fejmem #. Musimy znać osobę, co na pewno wiąże się z byciem popularną na całym czatowym świecie. Rozpatrzymy zgłoszenia - ale nie gwarantujemy, że będzie jeden nowy Fejm # :))) Dobra wiadomość dla was;) A teraz ogłaszam wszem i wobec, że jeśli jutro mój eks dalej będzie mi działał na nerwy, potnę się styropianem i powieszę na klamce od drzwi do łazienki xDD W razie czego, zapisuję moją głupotę, zboczeństwo i uzależnienie od aspiryny Derekowi.

P.S. Aleksa. Szorki ża te Półfejmy #, ale poczytaj ostatnią zakładkę :3


Szorki za zboczony teledysk, piosenka super<3

(Jej kotastyczność) Kizia Mizia

3 komentarze:

  1. Kociaq ^^ Jak ty mogłaś zerznąć moje teskty, które ja ściągnąłem od Vic -.- Aspierdynki nie dostaniesz -,- xD Przestań tak reklamować te fejmy, czeba czekać bez nerwów ^^ I ten nasz dwuosobowy skład całkiem mnie się podoba ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. O, jaki fajny blożek xDD A czy ja jestem w kręgu fejmów? :3

    OdpowiedzUsuń