poniedziałek, 6 stycznia 2014

Czajcie mojego palmtopa! O.o

Joł! Sorr, że mnie nie było cały weekend, ale naprawdę byłam niedostępna. Jutro pewnie będzie podobnie, bo jadę do Sokółki do lekarza, połazimy może z mamą po sklepach. A, i lekcje czekają =,=
Nieważne. Odebrałam palmtopa! Jest kilka wad, ale i tak jest superowy! Więc czajcie jego zdjęcie:


Fajny, co? 
Na żywo jest cudny <3
Jeszcze raz przepraszaju za nieobecność, ale taki lajf.


Ta, mój palmtoś też jest takim E.T.em wśród tabletów i smartfonów...

(Jej kotastyczność) Kizia Mizia

4 komentarze:

  1. GiGiś dziś zagościła w mojej kolekcji :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz MEGA pokój!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, jest największy w całym domu xDD Mieszkam niestety w przebudowanym gospodarczym. W moim pokoju odbywały się prywatki, łazienki nie było, a pokój mamy był... garażem xDD

      Usuń
  3. Ale i tak masz fajnie! Gratuluje GiGi i palmtopa.

    OdpowiedzUsuń