sobota, 11 stycznia 2014

O sztrasznym wietrze w mojej małej miejscowości i jej okolicy^^

Cześć, czołem, kluski z rosołem powróciłam!
Tak to ja, we własnej osóbce, która powróciła od babci :3
Jesztę tu chwilowo, bo żara(właściwie to za godzinkę^^) jadziem do taty.
Chciałam wam powiedzieć, com się wczoraj wydarzyło O.O
Piszu sje na czacie MMHowym, i nagle: pi^du! Światło gaśnie, laptop przechodzi na baterię.
Wiecie o co chodzi? O brak prądu-.-
Wyłączyła kompiucier i se siedzi jak w ciemnogrodzie-.-
Ja nwm, co ludzie robili beż tego prądu. Szli spać czy co? xD
Wzięłam pakę czipsów i oglądam pierwszą część Zmierzchu w ciemnościach. I nagle - jak się straciło, tak się odzyskało prąd! C: Sie popisało trochę na czacie i do babci sie pojechało. Mama chyba chciała pobyć samnasam z ojczymem O.o
Tata dzwoni, że był z psem na spacerze(shih tzu, mały pies, 8 kilo) i psa w górę wywiało! 
Tiera siem żałuje, że sie zapychało chemią(słodyczami) bo dostałam jakiegoś uczulenia na nosie i policzkach :'(
Ludziska, mamy dla was na jutro niespodziankę z Derekiem! O wszystkim dowiecie się od Dereka jutro po południu, bo ja bd niedostępna(muszem zakuwać na na poprawę z przyrody-.- Piepszona facetka-.-). 
Ey, a wiecie czo? Mamy stukniętą facetkę od przyrody, która puszcza durne teksty, typu:
- Otwórzcie okno! Z butów wam śmierdzi! Myjcie się w domu!
Albo:
- Gorąco! Otwórzcie okno!
- Już trochę zimno się zrobiło, zamknijcie okno.
Kuzynki mi powiedziały, że jak one były w moim wieku(co było mniejwięcej 10 lat temu) im też tak się skarżyła. Agnieszka mówi, że to pierwsze objawy menopauzy O.o
Nom, wyczekiwać niedzieli!



(Jej kotastyczność) Kizia Mizia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz