sobota, 25 stycznia 2014

Jabłuszko ma dziewczynę, Jabłuszko ma dziewczynę, Jabłuszko har flickvän! :3

WIEM, ŻE TO JA!!! Nie no xD A blondynka? Mam nadzieję, że nie, może nie jesteś taki próżny ._. No pochwal się, do kogo należysz, ty lubisz się chwalić :>

*źródło uzyskania tej informacji ściśle tajne ^^
No okey, powiem. ---> Tak, śledziłam cię... krok za krokiem... wszystko co robiłeś... patrzę na ciebie teraz... widzę twą wściekłość jak to czytasz... <3



Obserwuję też ciebie Derek... widzę twój zaciesz z tego, że wszyscy używają podpisów...

8 komentarzy:

  1. Zycia prywatnego z publicznym nie łącze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypowiedź godna prawdziwego fejma XD Ale mi powiesz, prafda? :<

      Usuń
    2. Powiem ci że jej nie znasz

      Usuń
  2. Vicuś, masz coś do blondynek?!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na nowej drodze życia... XD

    OdpowiedzUsuń
  4. *U* Ciekawe :> Buahahaha XD E tam, nie będę wścibski -o- Śledzisz mnie?O.o Jestem obiektem śledztwa? *o* No wreszcie ktoś się mną zainteresował .___.

    OdpowiedzUsuń