środa, 1 stycznia 2014

Sylwester 2013/14 best ever

Dla mnie był to najlepszy sylwester od 3 lat *O*
Urządziliśmy sobie małą komercyjną ucztę w gronie rodzinnym ^^ Oglądaliśmy po trochu Sylwestrową Moc przebojów na Polsacie, TVN Kraków-Miasto Żywiołów, Na Esce musiałem obejrzeć Gorącą 100, no i tu niemiłe zaskoczenie, bo wygrał Bednarek - Cisza. 
~~~
Najwięcej oglądaliśmy na Polsacie i mam zdjęcia (xD Tak robiłem zdjęcia telewizorwi) (Po prostu HD robi swoje xD) tyle, że dodam może kiedy indziej ;/ Najbardziej przypadł mi do gustu występ Blue Cafe. Margaret śpieffała nofą piosnkę *-* Fajna była. Piersi to przed północą tak rozkręiła. *O* Normalnie chyba najwięcej i najgłośniej ludziska śpiewali właśnie Bałkanicę. 
~~~
Było wielgie odlicznie 8_8 To takie bardzo przejmujące momenty :D Tato otworzył normalnego szampana to nawech korek nie strzelił ;_; Ale jak mojego Piccolo otworzył to w szufit rąbnęło i wróciło z powrotem, aby uderzyć tatuśka. Potem wyśzliśmy na dwór. Zrobiliśmy to chyba po raz pierwszy *_* Oglądaliśmy fajerwerki w okolicy ^^ Jak dudniło .___. Widoki były przepiękne, strzelali z 7 stron świata (oprócz zachodu, niedtety xD) Tato nie był gorszy i wypuścił to swoje 3 rakiety, żeby ogłosić, że nasza rodzinka też coś warta .___.  Przepiękne były, tak fajnie skwierczały i się tak rozpryskiwały *-* Cutoffnie było. Wróciliśmy do domu i chlaliśmy szampany ;o; Picollo mocne było xD Tak się zachlałem, że ofd razu do wyra skoczyłem i zasnąłem ^^ Obudziłem się jakimś sposobem przed 9:00 O.o Sam nie do wierzam O__0 A może to sen? .___. Oby nie, bo cały post na marne ;_;
~~~
A wy jak spędziliście tego Szylwka? ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz