piątek, 24 stycznia 2014

Dobry Dupeczki

Zostałem zabanowany przez królową mroku  Lorr , która  potrzebuje chyba 1000 piardyliardów ton maści na ból dupy ; coś ją wnerwia to normalnie , ban bo ona ma zły dzień . Powiem ci JEDNO LORR(jeżeli na ten blog którym Derek "spamuje " na czacie ) , jak masz zły dzień to się na innych nie wyrzywaj.

A i przechodząc do tematu ...

WITAJCIE !!!!!

Jeśli sprawa to jeszcze do 20:00 mam bana na czat na MMH więc może jek spodkam jakąś miłą redaktorkę tego bloga tzn. Ally lub Dylę to je o un-ban'a poprosze .
EDIT:

Tu macie piosenke o Ally , którą z nią(tak można powiedzieć) wymyśliłem:
Op
Op
Op
Op
Redaktorka Stajl
HEEEEEEEEEEEEEJ
To Aleksa
Op
Op
Op
Op
Redaktorka Stajl



6 komentarzy:

  1. Zgadzam siem z Tb w 100 % Ciągle wszystkim bany daje -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. O co poszło? Możemy się pobawić w sąd? Proszę, pobawmy się w sąd!!! Szarlotka jest poszkodowanym, Lorr oskarżoną, Vic sędzią (a jak!), mamy jeszcze wolne miejsca dla oskarżyciela/lki, czyli tak jakby adwokata/tki Szarlotki i adwokat/ki Lorr :3 Chociać ja mogę dodatkowo pełnić jeszcze te funkcje XD To co? XDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będe obrońcą(adwokatką, mecenasem). Pobawmy się w sąd! Uwielbiam być adwokatem, zawsze ja za wszystkich mówię i potrafię dowieść swego - namówiłam mamę na świnkę i żółwia, gdy z koleżankami przeskrobałyśmy wszystko ja śpiewałam. Jestem odważna i gadam z nauczycielami na lekcji. Ten zawód jest mi pisany - to mogę być mecenasem? xD

      Usuń
    2. Ja będę świadkiem ^.^ Jakoż iż także zostałem poszkodowany -.- Nie biorąc pod uwagę tego, że lekko mi się japa nie zamknęła .____.

      Usuń
    3. A ja mogem być adwokatem tylko czyim?! Nikt mnie nie zatrudnił:3

      Usuń
    4. Ja zostanę jednoosobową widownią! Zgłośmy ro do TVN'u! Będzie nowy program w stylu...hmmm... Jakby to... Jakby to nazwać...

      Usuń