niedziela, 12 stycznia 2014

Wiatr wieje, śnieg pada, uczniowie śpiewają ^^

Witajcie!
Dziś jest dzień z jednej strony superowy, a z drugiej niefajny .___. 
~~~
Strasznie wieje :( Jest okropnie! W nocy się nie da zasnąć -.- A niedługo nam chyba dach zwieje ;o; 
Zaczął padać dziś śnieg *O* Cutoffnie *-* Szkoda, że w połączeniu z tym wichrem to istna masakra, ale trzeba się cieszyć, że jest. Moje przewidywania pierwszego mocnego śniegu były na 14 października xD Małe błędy w obliczeniach .__. W sumie to teraz to nie była "śnieżyca" ^...^ Tylko taki tam raz z deszczem, raz rzadki ale wielki, a innym razem tylko taki pył -.- Nawet ziemi nie przyprószyło v.v 
~~~
Jutro do szkoły :3 Nie wiem czy mam się cieszyć czy płakać xD Można płakać, ale ze szczęścia ;_; Lecz ja wolałbym się lekko posmucić. Nie, ja muszę płakać ze smutku ;O; Jutro kończę po ośmiu lekcjach v.v. Przedstawie wam mój plan:
1. Polak - Lubię. Bardzo lubię, ale jutro test z lektury -.-
2. Anglik - O bosz -.-" Co za porąbana lekcja. Nie może nad klasą zapanować .__. Nasza wychowawczyni, której każda inna nauczycielka się wpieprza co ma z nami robić. W dodatku jest chyba w ciąży ^...^
3. Matma - Nie cierpię -o- Facetka to idiotka! Nikt jej nie lubi
4. Muzyka - Luzik. Jako jedyny zdałem flet w mojej 23 osobowej klasie ^^ Mam piątke na półrocze jako jedyny ^...^ Reszta jutro będzie zdawać :/
5. Wufu - Czyli w-f. Nie lubię :( Cały czas tylko gała, gała. Ja wolę siatkówkę, koszykówkę, a nawet unihokej -.- 
6. Matma projektowa - Noł koment -,-
7. Druga matma projektowa ;_;  Oł maj Gad! Musimy jakieś głupie zaległosći nadrabiać. -.- Sczerze to nawet dobrze -o- Mieliśmy mieć zajęcia projektowe przez pierwszy tydzień ferii -.-" 
8. Muszę czekać na autobus v.v Jestem dojeżdżający :( Zawsze kończyłem po 6 a jutro po 8.
Jutrzejszy dzień będzie zwalony .___________.
~~~
Byłem sobie dzisiaj w kościółku. Uczniowie z innej szkoły kolędowali ^...^ Zupełnie nie znałem tych pastorałek ^^ .___. Fajnie byłom ale któtko *.* 
~~~
Jest jeszcze jedna rzecz, która będzie szczęśliwa, ale to tajemnica *-* 

~Jego psychiczność Derek *^*

1 komentarz:

  1. Ja też mam test z lektury jutro na polaku. Z Pinokia XD
    Niezalogowana Klaudia Kalaweras

    OdpowiedzUsuń