czwartek, 23 stycznia 2014

Podchody, a może i nie...

Witajcie loffciane fejmy!
A więc (no wiem, że zdania się nie
zaczyna od a więc) wasza kochana Nikki ma zadaną na 29.01 lekturkę pod
tytułem "Pies Baskerville'ów" spod znaku Sherlock Holmes. Nasza pani
ponieważ mamy setną lekcje z polaka wymyśliła, że w grupach zrobimy
podchody (niestety takie po szkole -.-)...No więc ja jestem w grupie z dwoma innymi dziewczynami i
dwoma chłopakami. Cutoffnie, co? Szczerze...taka jedna dziewczyna z
naszej grupy wypieprzyła inną bo się leni i w ogóle na nic nie ma
ochoty, w nic się nie angażuje, ale tego jej nie powiedziała! Za to
oznajmiła jej, że może zaprosić tylko 4 osoby do domu:3
Ja jestem myślicielem grupy i dziś w pewnym momencie chciałam odejść na co ona:
"My sobie bez Ciebie nie poradzimy! Zawsze ty masz pomysły! I to ty jesteś
ta twórcza i inteligentna" xD i mówi to dziewczyna, która tak
wyprzedziła w materiale z matematyki, że chodzi na lekcje do pierwszej
gimnazjum. Ja z moim genialnym umysłem wymyśliłam tyle rzeczy...jednak
nie zdradzę ich jakby ktoś z innej grupy czytał tego bloga (*le tajemniczy uśmieszek*)





(Podpis jest cutoffny! Myślałam, że nasz skromny założyciel dowiedział się, że
uwielbiam fioletowy..Lecz on po prostu wcisnął go bo nie miał pomyślu :3)


7 komentarzy:

  1. Shit dlaczego nie znałem tego bloga wcześniej?! Jest cutoffny (kto to wymyślił)? Aspirynka i ogórasy?! Już was lubię:3 Jest 2 chłopaków i trzy dziewczyny. Fajnie macie! Ej? Tylko ty Nikki zostałaś bez partnera? xD Bo gdzieś tam kiedyś na czacie na My'u czytałem o "romansie" Kizi i Dereka :P A Jabłkowy ma Mamusię pod nazwą Jej Pasztetowość :3 Ale czadowo! SWAG jest Bitches

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego google translate nie ma tłumacza z gimbusiarskiego na polski?! XDDD Ach, zapomniałam, umiem gimbusiarski, muszę się nim porozumiewać w szkole ^^. Dobra, a teraz gadać, kto z was się podszywa pod tego anonimka? xDDD

      Usuń
  2. Łał. O.O Za słodko xD Bardzo nam miło, że aż tak wychwalasz naszego bloga ^^ Nie chwaląc się - to ja go wymyśliłem xD Na prawdę dużo o nas wiesz :D Mógłbyś się wyjawić drogi anonimie. Bardzo mnie ciekawi kim jesteś. Jak dla mnie ciekawą osóbka ^o^ Chociaż, nie podoba mi się, że uważasz, że prawdą jest, że Ally napisała, że Kizia i ja mamy romans -.- ( trochę się "że" uzbierało") I tak samo ja też jestem bez partnera podobnie jak Kizia. Jej Pasztetowość to Victoria. Też z nami pisze. My jesteśmy piątką przenajświętszą, która spotkała się na czacie na MHH i tak już pozostało, że nasza przyjaźń rozkwitła niczym różo jerychońska polana wiadrem wody xD Kizia i ja jesteśmy administratorami ^^ A reszta to zwykłe, ale rypnięte fejmy. Troszkę się rozpisałem, ale niektóre sprawy musiałem wyjaśnić ^^ Pamietaj, żeby napisać kim jesteś ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam ;_; Ale błędów popełniłem xD Jestem samotny jak Nikki, nie jak Kizia xDDD

      Usuń
    2. Rozumiem...Może założę konto? Jak to? Reszta to tylko zwykłe rypnięte fejmy?! xD

      Jego anonimowość

      Usuń
  3. Robie sobie konto tylko nie mam pomysłu na nazwę. Doradzicie coś?

    Jego anonimowość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Co powiecie na Gutka fejmiaki? xD Dobra to do mnie nie pasuje:3

      Jego anonimowość

      Usuń