sobota, 25 stycznia 2014

Co tam u was człowieki?


Jak w tytule , piszcie w komentarzach co dziś porabiacie i co bd porabiać jutro :D
Jeśli cho o mnie to właśnie sprzątam pokój i teraz mam przerwę , chwilami patrze sie na moją Usagi / Sailor Moon S.H. Figuarts . Mam na telefonie zdjęcia , jak
znajdę kabelek USB  fon----> komp  to wstawie wam je .
 Zastanawiałem się nad kupnem Ami / Sailor Merkury i Rei / Sailor Mars , ale postanowiłem poczekać na podróbkę Ami , poniewarz jej Figuarts mi się zbytnio nie podoba i zobacze jak wygląda podróbka Rei , jej Figuarts mi się podoba bardzo ,ale jej postaci nie lubię jakoś bardzo.
Te podróbki nie różnią się szczególnie od oryginalnych , mają tylko ciemniejsze nadruki oczu , a najśmieszniejsze jest to że podróbki S.H.Figuatrs produkuje  Bandai ,firma która produkuje oryginały , tylko są one bez certyfikatu TA i tomashii .


A wy co mi doradzacie?


9 komentarzy:

  1. Ja siedzę w pidżamie i sie lenie:3 Aaa tam!Today I don't feel like doing anything ooooo I just wanna lay in my bed! Don't feel like picking up my phone sow leave a message after tone cuz today I sware I'm not doing anything! Nothing at all oooo xD
    Tym kończę moją wypowiedź:3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. But U MUST rec Keira from Barbie and popstar

      Usuń
    2. Ach ten internetowy inglisz :3 Wuaśnie, kicia, już mi się nudzi głos Keiry, chcę usłyszeć twój ^^

      Usuń
    3. A czy to nie było Barbie: princess and popstar? Ale newermajnd wiadomo o co ch xD

      Usuń
  2. Ja muszę lekcje przepisywać -.- Ale czego się dziwić, po prawie 2 i półgodzinnym gadaniu z pewną osobą i 3 godzinach stania przy 'drążku' i przechodzeniu z flexa na point :3 Kocham, po prostu kocham.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli te oczki ci nie przeszkadzają to wzięłabym podróbę. Pewnie tańsza. Choć pewnie nie byłoby z podróby tak wielkiego zadowolenia. Ale co tam. Forsa się liczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. kup tą podróbkę, jak znowu rozwalisz to nie bd taka szkoda xD Ja se dzisiaj byłam u babci i dziadka a jutro pomagam przyjaciółce w projekcie, i młodej też w jakimś projekcie lol xD I mejbi będę już jutro roznosić te gazetki, mam nadzieję że tak bd bo nie chce tg w pon robić -,-

    OdpowiedzUsuń