piątek, 24 stycznia 2014

Ło kurna O.O

Ja was fejmy nigdy nie zrozumiem xD
Nie zaglądałam wczoraj na bloga i już z 10 nowych postów O.O
A, Jabłuszko - kiedy napiszesz powitalnego? ;3
Podpisy cudne, o - mamy nowego czytelnika O,o
Się ciekawie robi -prawie 2000 wyświetleń już O,o
Ja od dzisiaj mam feryjki! Jednak super początek - okropny ból głowy i jeszcze coś -,-
Co?
Idem na WuFu(WF) i jak siem nie wywalem!
Tak se kolano obiłam że kurna mać -,-
Zwolniłam się z lekcji wychowania fizycznego i siedziałam cały czas na ławce. Laura powiedziała, że pani coś mówiła, że siem specjalnie zwolniłam -,-
Tak, na pewno - nie mam co robić tylko zwolnienia z WFu brać! Bosz, jak dobrze że ferie ^.^
Cały dzień wszędzie prowadzała mnie moja BFF. Jakie trasy?
Łącze - Historia (czyli dawaj na samą górę z samego dołu -,- )
Historia - Polaczek
Polaczek - Aula
Aula - Polaczek
Polaczek - Obiad
Obiad - Przyroda (Karwa fa, też na samej górze -,- )
Przyroda - Religia (sam dół. Kurna, nic nie mówcie!)
Religia - Szatnia
Szatnia - Stołówka ( z Mamą siem zabiorę, ni bd leźć jak mnie nóżka napenksza :'( )
Stołówka - Zewnątrz
A potem:
Pierdonka - Dom

Kurna, zła passa dla sexownych kić? -,-

Nom, to bajsi bajcia i piszać, czy u was też feryjki ^^


Nie no, zayebisty podpis! Tank juł wery mocz ;3



2 komentarze:

  1. Brakowało Ciebie Kizia! Ale jak widzisz dużo sie dzieje:P

    Jego anonimowość

    OdpowiedzUsuń