piątek, 31 stycznia 2014

Co siem stałosiem z KiMi?

Nie, jeszcze żyję xD
Otóż mnie nie było w tym zimowym tygodniu z tego żem powodu, żem babcia ma siem położyła do hoszpitala i przeprowadziłyśmy siem z mamą do dziadka.
Ah, mam dostęp do internetu! Hepi, hepi, hepi!
Wczoraj byłam na basenie ze szkołą. Weszłam na takom małom zjeżdżalnię ze słoniczkiem i spojrzałam w dół. 
Kuźwa, pół metra wody to za mało!
A na środku wielka rura przypominająca tą do striptizu O,o
Więc KiMi siem wycofuje. Złażę z tych plastikowych schodków i nagle - Łubudu!
Zjechałam. Ale nie tą stroną co trzeba O.O
I teraz mam nabite plecy i leżeć na nich nie mogę-,- 
Ale hepi hepi!
Babcia wychodzi ze szpitala!
Jutro moje 12 urodzinki ^^.
Wszystkich zapraszam na party na czacie u dołu!
Jutro wszyscy równiuśko o 11.00 włączają Fejmy # ^.^
Czujcie się zaproszeni!
A oto pioseneczka o naszych najukoffańszych Fejmach # ;3

KiMi! Załoga!
My fejmianie wiemy jak
Sława na nas działa!
Zawsze spotkasz nas na czacie "Maj Monster Haja"
To jest ta-a 
Gwiazdorka krew!
To jest te-en
Gwiazdorski wdzięk!

Tak, to od teraz nasz hymn ;3
Więc śpiewać nie narzekać!

A tera inne parodie:



A o tom orginał:


Nom, to KiMi spada, bo musi napompować 100 balonów na jutro -,- 50 czarnych i 50 różowych ;3


2 komentarze: