sobota, 11 stycznia 2014

Małe zaległości + pyszczek xD

Witajcie moje koffane półfejmy!;*
Nie miałem ineternetu przez tydzień -.- Mam bardzo dużo "zaległości" w związku z moimi zainteresowaniami. Chciałbym je nadrobić, ale pacząć na to ile się tego uzbierało poradze sobie w mgnieniu oka ^...^ 
~~~
Przez ten tydzień bardzo mi was brakowało ;_; Dużooo się działo ^^ Cała klasa uznała, że przyroda to "przedmiot skojarzeń" xD Wszczególności udzieliły nam się wulkany xD Powody są różne .___. Wolałbym ich nie wyjawiać :3 
~~~
Wczoraj był dzień nienormalny. Miałem tyle powodów do śmiechu, że gdyby sprawdziła by się teoria, że 1 minuta śmiechu =1 dzień życia dłużej, to ja żyłbym 10 lat dłużej xD
Po drugim polaku popłakałem się ze śmiechu ;o; Polaczka i podręcznik walili takie tekst, że posikać się było moszna *o*
~~~
~~~
A teraz "pyszczek" xD 
Dziś pokaże wam moją mordkę *-*
Ci, którzy myślą, że wrzuce wam moje fotki są w błędzie xD
To po prostu mój zacny rysunek ^^ Nie mieć żadnych zastrzeżeń xD Skończyłem to przed chwilką ^^ Taki pomyślik na ubliższenie wam mej osobowości 
=^._.^=
  
~~~
Radziłbym przychylić lub popatrzeć z dołu ^^" Ładniej to wygląda, mimo iż wychodzą na jaw wszystkie mankamenty.___."
Ostatnio zacząłem prace z różnymi fajnymi programami *-* Mam nadzieję, że będą to dobre programy xD 
~~~
 A tutaj mega bombowa piosenka *-*

5 komentarzy:

  1. Żaniemówiłam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem ta piosenka jest boska *-*

      Psychiczny-puszysty

      Usuń
  2. o, jakie wydatne jabłko adama XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja siebie nie mogę narysować, bo nie starczyłoby mi ołówka na nos <3

    OdpowiedzUsuń