środa, 1 stycznia 2014

Jak wstawić czata na bloga? - instrukcja

Hej. Piszę właśnie z nowego laptopa. Ale dziwna klawiatura O.o
Na czacie Derek, mianuj mnie adminką, bo musiałam założyć nowe konto:'(
Do rzeczy.
Pewnie wielu z was zastanawiało się, jak wgrać czata na bloga. Sama nie umiałam, więc pomogę wam. 
1. Wchodzicie w Układ, klikacie Dodaj gadżet.
2. Podczas szukania gadżetu w Podstawach, wybierzcie gadżet HTML/Javascript.
3. W Tytuł możecie wpisać co chcecie, np. czat, tu se pogadacie i takie tam.
4. W treść wklejacie kod.
5. Zatwierdzacie.
6. Teraz wejdźcie na bloga i cieszcie się czatem:)

Skąd wziąć kod?
Już mówię.
1. Wchodzicie na stronę  http://www.xat.com/web_gear/chat.php.
2. Na dole strony jest rubryka "Uptade&Get Code". Kliknijcie na nią.
3. Macie podany kod. Kliknijcie na niego, on się automatycznie skopiuje.
4.Wklejamy kod w Treść gadżetu HTML/Javascript.
5.Zatwierdzacie i macie czata.

Nic więcej nie trzeba robić. Wystarczy korzystać z czata:) Można to uczcić włączając ulubioną muzę na full xDD


Miłych pogaduszek!

(Jej kotastyczność) Kizia Mizia

4 komentarze:

  1. Czyżbyś zgarnęła moją instrukcję z aska? Nieładnie Kiziu, to jest maine stara wiedza xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niet xD Kizia sama dochodziła tej zacnej nauki *-*

      Usuń
    2. Derek dobrze mówi, wszystko wyczytałam od pewnego blogera i opowiedziałam własnymi słowami. Miło mi, że zaglądasz na naszego bloga;-)

      Usuń
    3. Zaglądam, hihi :D

      Trzymam Cię za słówko :*

      Usuń