niedziela, 19 stycznia 2014

Powtórka z rozrywki .___.'

Cóż tu wiele mówić ^^
Zima powróciła i to chyba na dobre>__<
Dzisiaj rano budzem się z bardzo krótkiego jak na mnie snu. Jest godzina 7:30
Gdybym na szybie nie zobaczył przysłaniającego świat śniegu po prostu nie gapnąłbym się, że na dworze 20cm. śniegu xD.
Paczam na świat. Calutki biały. Śnieg sypie i uderza w szyby. Taki zimowy klimat. 
~~~
Godzina 8:00 
Śnieg znalazł sobie towarzystwo -.-" Pada deszcz i śnieg.W naszych okolicach jest bardzo, bardzo rzadkie, a przy tym bardzo niekorzystne. 15 minut później szyby były całe w lodzie .___. Zaczęło jeszcze bardziej padać. Nie wyglądałem przez okna do póki nie wychodziliśmy do kościółka. Wychodzimy i paczymy. Nic dziwnego biało. Jak siostra nie stanęła na śniegu od razu nago do przodu, ale się na szczęście nie poślizgnęła *-* Znowu wszystko w lodzie ;_; Piszę "znowu",bo to nie pierwszy taki przypadek :( 
~~~
Podejrzewam, że rok 2014 będzie pogodowo podobny do 2013 D; 
Styczeń - W 2 wtorki świat był okropnie oblodzony. W pierwszy pojechaliśmy do szkoły samochodem, bo autobus nie przyjechał i wszyscy odjechali po 4 lekcjach (taka ewakuejszyn ^^) W drugi wtorek, w ogóle nie poszedłem do szkoły .___. Ruch drogowy był jeszcze bardziej sparaliżowany
 ~~~
Marzec- 3 piątki z rzędu zasypki. Pierwszy piątek był najstraszniejszy. Największa zaspa na naszym podwórzu miała ok. 3m. Na drogach ok. pół metra śniegu. Drogi nie przejezdne. Koszmar ;_;
~~~
Maj- Nawałnica ;_; Lało okropnie. Podwórze w wodzie. Drogi połączyły się z rowami i razem tworzyły popowodziową rzeczkę z dopływem od mojej koffanej pięknej łąki xD Zaczął szaleć grad. Pioruny ciskały i trafiały w drzewa w okolicy ;_;
~~~
Lipiec- Upały. Przez tydzien musieliśmy sobie radzić z temperaturą dochodząca do 40 stponi. W nocy nie moszna było spać ;_;
~~~
Październik-listopad- Ogromne wiatry (Bez skojarzeń xDD) Kilkanaście drzew połamanych w okolicy ;_;
Jeszcze wtedy ten orkan na pomorzu ._____.
~~~

Mam nadzieję , że matka natura oszczędzi nas w tym roku xD ja na razie mam na szczęście ferie ^^ Niech teraz wszyscy zazdroszczą xD

~Jego brzydota Wacław Pryszcz z domu Derek xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz