niedziela, 19 stycznia 2014

Hejejejejejejeje*

HI, I'M VICTORIA AND...

Haha, mój ulubiony gif :3

Mam się przywitać... ale z kim? Z wami? XD W końcu tego bloga odwiedza 5 osób, i 5 na nim pisze XDD

No ale dobsz... lubię rysować i pisać i jestem hipochondryczką (wikipedie w dłoń!) xD. Hah, przypomniała mi się historia którą opowiadali mi rodzice: Moja mama znała kiedyś takiego jednego Oskara, który był hipochondrykiem i wmawiał sb każdą chorobę. I raz jak czytał coś o AIDS, chyba na lekcji (studia medycyny) czy gdzieś tam gdzie było dużo osób:
- O nie! Mam AIDS! - czyta dalej... - choroba przenoszona w trakcie współżycia płciowego... ALE JA JESZCZE NIE ROZPOCZĄŁEM WSPÓŁŻYCIA PŁCIOWEGO! - a potem się skapnął, że nie jest sam xD
I wszyscy w śmiech XD. Ale ja bym chciała się z nimi wtedy pośmiać xD

No, nie ważne, co was to obchodzi xD

XDomania - nadmierne używanie "XD" xD

A, moja ksywa, yo zioooom, to cudownanajmądrzejszanajwspanialszanajświetniejszafantastycznautalentowanaextraawsomeicowamtamjeszczeprzyjdziedogłowy, czyli w skrócie Jej Pasztetowość rzecz jasna.

 Mam wstawić jakąś muzyczkę? No dobsz... :3




Gdyby ktoś nie wiedział, to się nazywa metal symfoniczny, chociaż to nie taki typowy. Czuję się zobowiązana do poinformowania o jego istnieniu, ponieważ prawie nikt o nim nie wie xD

Macie jeszcze konia grającego na fortepianie:


*hejejejejeje, ejejejeje i dłuższe bądź krótsze formy są © All rights reserved by Victoria Forever Child.

4 komentarze: