poniedziałek, 13 stycznia 2014

O kiepskim dniu w szkole + ile można o tych słowianach !?

Na wuefie totalna męka. Na start 5 kółek, potem rozgrzewka z piłkami, a na koniec dwa mecze piłki ręcznej-.-
Potem kupiłam serduszka z WOŚP. Strasznie się wku^^iłam, bo miało pójść dla chorych dzieci, a poszło na... słodycze zbierających chłopców-.-
A baba od przyry też mnie wku^^iła, bo zamiast mnie przepytać od razu, karze mi na środę umieć-.-

+

Piosenka My słowianie podoba mi się i obraża mnie jednocześnie. Bowiem w 1/16 jestę Niemka i najzwyczajniej w świecie obraża mnie tekst " To co nasze najlepsze jest". Do tego dochodzi te żłopanie mleka i kręcenie cycami. Aż rzygać się chce-.- A jedna to najlepsza - niby stawiają na "naturalność", a ta pi^da ma zrobione brwi i jaką szminę na twarzy O.O
Jeszcze lepszy numer. Napisałam taki komentarz na YT:

Piosenkę lubię, choć mnie trochę obraża, bo w 1/16 jestem Niemką

To do razu takie odpowiedzi:

Bez urazy ale w piosence jest mowa o SŁOWIANACH

Piszesz poważnie, ta piosenka trochę Cię obraża?  A czujesz się...? Bardziej Polką/Słowianką, czy Niemką? :-)

Ja p^^^dole, szlag człowieka trafić może-.- Już nie można mieć prapradziadka Niemca o nazwisku von Urlich!?


(Jej kotastyczność) Kizia Mizia

2 komentarze:

  1. Niemcy pochodzą od ludów germańskich, nie słowiańskich, mądrale z yt :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to chodzi. Jeden komentarz - góra hejterów. Tak jest z tymi popularnymi klipami-.-

      Usuń