sobota, 25 stycznia 2014

Zakładaj!!!

Post z dedykacją dla naszego koffanego Jego Anonimowści ^^
~~~
Jeśli chcesz założyć konto to wybierz sobie taki nick jak np. Derek Blackwild, Nikki Reaper albo Victoria Forever Child. Wtedy będzie cię najłatwiej rozpoznać ^^
~~~
Tak szybciutka napiszę coś bardziej od siebie, bo czasu brak .____.
Dzisiaj byliśmy u babci. Uwielbiam jej ciastka *-* Jeszcze nam do domu dała i się nimi w tej chwili obżeram ^^" Pogoda jest straszna -o- O tym napisze (może) jutro .____. Dokańczałem ten kolaż -.- Efekt po III dnie pracy: trawa xD Robimy krajobraz, więc się nie dziwcie v.v Reszta dnia spędzona w domu ;_; Nie mogę iść na moje "saneczkarskie szaleństwo", bo za zimno *o* 
~~~
Co do ogromnego bólu dvpy Lorr.
Ja w tej waszej rozprawie chcę być świadkiem, który doświadczył tego samego co Jabłkowy ^^ No i Szarlotko przeczytaj mój plan pod twoim drugim postem (chyba ^^")
~~~
Edit: No jesteście cutoffni *-* 2100 wyświetleń przekroczone ^^ Nie mamy dla was żadnego prezentu .___. Takie to było niespodziewane ^^" (Myślę sobie: "Co tak późno? -.-") xD

7 komentarzy:

  1. Wrócę do domku i założę...Ej a co wam tak zależy żebym miał konto?! Tak w ogóle nazwę się Pasztetowo-psychiczno-pojeban xD

    Jego anonimowość(jeszcze bez konta)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo bardzo... nie twoja sprawa ;P Załóż sobie jeszcze konto na bloggerze będzie ci łatwiej w tej dżungli .______.

      Usuń
  2. Mam konto!!! email to jego.anonimowosc@gmail.com xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie!!! Teraz możesz dodać się do obserwatorów xDDD .____.

      Usuń
  3. Właśnie, zapomniałam o świadkach XD

    OdpowiedzUsuń
  4. A co jest zuego w Kizi Mizi czy Jabłkowym??? Nie zalogowana Kizia ( piszę ze smartphona, nie chcę mi się logować)

    OdpowiedzUsuń