piątek, 24 stycznia 2014

Feryjki i mnóstwo roskoszy (bez skojarzeń xD)

Jestem dzisiaj tak szczęśliwy ^o^
Nawet nie potnę się styropianem :D
Jakiś anonim nas wychwala. Błagam ujawnij się;_;
Są ferie ^^ Saneczkarskie szaleństwo rozpoczęło się dopiero wczoraj :( Ale zjeżdża sie na maksa :D Dookoła mnie, wszędzie są super górki *-* Seryjnie *O* Ja mam upatrzoną i zjeżdżam na niej od małego ^.,.^ Dzisiaj też zamierzam się wybrać, ale temperatura utrudnia mi to .____. 
Na ferie mam także masę roboty szkolnej -.-
Plakat na przyrodę - to na szczęście już zrobiłem -o-
Kolaż na plastykę - beznadzieja ;o; Jest ktoś chętny do pomocy? (paczam na Vic ^^)
Materiały na folder -.-
I scenariusz na polaka ;_; Sam pisałem i tyle sobie roli dałem .____. Idiota mua *-*
Nic się mi nie chce robić ^^
~~~
A w dodatku dzisiaj usłyszałem fajną piosenkę ^^ Gdy zobaczyłem teledysk... xD
Sami ocencie czy ta piosnka nie pasuje do toaletowej rewolucji Vic? xD
~~~
Edit: No i mam za swoje! ;_; Dostałem od Lorr bana na 5 godz. na MMH ;O; Od razu mi humorek popsuła -.-

6 komentarzy:

  1. Może zrobię sobie konto. Na razie za to będę się podpisywał...

    Jego anonimowość

    Może być?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś boski *-* W dodatku ten fejmowski podpisik ^^ Na prawdę chwyciłeś mnie za serduszko ^^ Właź na czata *O*

      Usuń
    2. Współczuje bana od Lorr. Dlaczego tak Cię potraktowała:3 ?

      Jego anonimowość

      Usuń
    3. Właź na czata, bo się potnę styropianem xD A ten ban to za nic ważnego .____. Pyszczek mi się nie zamknął ^^

      Usuń
  2. Skąd masz nagranie z mojej szkoły?! XD W sumie, jeżeli chodzi o imidż, to ci w teledysku nie różnią się za bardzo od plastyka XD Oryginalność to za mało by nas opisać xDD

    OdpowiedzUsuń