wtorek, 21 stycznia 2014

Nowy post - ale o czym!?

Myślę sobie " Napiszę posta".
Ale o czym!?
Może o mojej głupocie?
Taaj, to najlepszy temat xD
Njo cóż, czasami mi się wydaje, że nigdzie nie pasuję ;_;
Bojfrend zadaje się z innymi chłopakami, moja BFF ostatnio woli gadać z innymi dziewczynami.
Na dodatek jestę wkrurniona, bo wyżej wymieniony chłopak miał ze mną jechać na basen i dupa -,-
Nie chce mu się-,-
Ale cóż - to mnie przed zimową imprą nie powstrzyma! Przyjdzie do mnie na urodziny. Może wreszcie kupi mi te mikołajkowe kolczyki, przez które raz się rozstaliśmy-,-
Taa... długa historia. Miał mi kupić kolczyki na Mikołajki, nie kupił na piątek, na poniedziałek też nie, we wtorek też nie przyniósł... A potem mnie tak na rosyjskim wnerwił, że powiedziałam, że już nie jestem jego dziewczyną.
Ale nie ważne. Jest po staremu. Prawie. Wcześniej mnie obejmował, pytał, czy go kocham, przychodził i mówił: " Moja dziewczyna ... * " oraz podrywał na lekcjach.
No, i z tego " nic " rozwinęło się " coś " i ten post jakiś tam temat ma.
Dobra, znudził mi się ten monolog. Jeszcze papuga piszczy, zaraz chyba ogłuchnę -,-
To baaaaj :-*


(Jej kotastyczność) Kizia Mizia

* moje imię zastrzeżone O,o

5 komentarzy:

  1. Ależ ta wasza miłość urocza.

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę! Następna historia romansowa -.- Cutoffnie *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze brakuje Twojej i mojej :P

      Usuń
    2. Miłość jest magiczna ;333

      Usuń
    3. O mojej nikt nie wspomina bo każdy wie, że to nie ma sensu XDD

      Usuń