poniedziałek, 31 marca 2014

Jejuniu!

No więc tak... jutro sprawdzian. Trzymać za mnie kciuki. A tak pan kazał dziś na polskim czytać nam jak przygotować się do egzaminu. No i tam było, żeby siem odpręzyć. A ja nie mogę, bo siem wkurzyłam. Tata wczoraj zabrał mi Zmierzch, bo dużo czytałam, a dziś jeszcze nie chciał oddać no to mu zabrałam pilota i siadam do innej książki.  A on ,, Daj pilot'' cały czas... Czasem mam wrażenie,  że niektórzy rodzice zachowują się gorzej niż dzieci. -.-

Zapomniałam, że jutro Prima Aprilis! Pomocy! Znacie jakieś niezłe kawały na szybko? 

Nikk podsunęła mi pomysł. A może każdy wstawi zdjęcie swojej mordki, com? Fajnie by było. Czekam na opinie.

3 komentarze:

  1. Ja w zeszłym roku pomalowałam mydło bezbarwnym lakierem do paznokci XD Albo też można obkleić nogę krzesła taśmą klejącą że niby noga pękła :)
    Ja będę trzymać kciuki za ciebie, a ty za mnie ok?
    Tag!!! Chcem zobaczyć wasze mordki :33

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech .__. Zastanowię się, czy chcecie wgl wiedzieć jak wyglądam. Na waszą odpowiedzialność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KiMi że ŁAT? Przecie widzem Ciem prawie codziennie :3 Jeszteś śliczna! Prędzej ja to jakieś!

      Usuń