poniedziałek, 10 marca 2014

Co ja im zrobiłem? ;___;

O kurczeł pieczoneł ._. Dlaczego moje posty zawsze zaczynają się dramatycznie? xD 
~~~
Ja ich na prawdę nie rozumiem :'(Chodzi tu o moją klasę. Przychodzę rano, a tu nagle od Jagody: SCHUDŁEŚ!!! A ja na to




XDD
Mraśnie, co nie? xD No więc, rozumiem. Ta Jagoda zawsze mówi wszystkim wszystko wprost ._. Ogólnie to nie przepadam za nią, podobnie za kilkoma innymi osobamy, o których na pewno usłyszycie .___. Nie musiała mnie tak straszyć ;_; Spokojnie, spłacę dług ^^
~~~
W sobotę oglądałem Twoja twarz brzmi znajomo. Czadowy program ^..^ Kto oglądał ten wie :P Uczciwie wygrała Julia Pietrucha *^* Chociaż byłem też pełen podziwu dla Kasi Skrzyneckiej :D Czekam na następny odcinek *O* Musze widzieć jak Totoszko zostanie przerobiony na Kayah xD.
~~~
Wasz (To znaszy należący do was. Do was, czyli kobiet, jakby ktoś jeszcze jest nieogarnięty jak ja ^^) Dzień Kobiet my obchodziliśmy dziś .__. Ja tego wszystkiego nie organizuje i efekty było widać xD Najpierw okazało się, za nasz kołczu (wułefista xD) nie jest kobietą >___< Szok był dla wszystkich .__. Ale na szczęście przypomnieli sobie o informatyczce, z którą też mają zajęcia :D Po zliczeniu wszystkich pomyłek okazało się, że i tak kupili o 2 zestawy za dużo -o- Dżinjas <.>" Ja swojej mamie dałem czekoladki, a siostrze lakier do paznokci, bo poprosiła -o-
~~~
 Jestem szalony bardziej niż Vic :P Nie uwierzycie co wczoraj zrobiłęm O.O Odebrałem telefon mamy. Dzwoniła koleżka mamy z pracy (znowu -.-") A ja powiedziałem, że jej nie ma xDDDD I co Vic? Co na to powiesz? Dodam, że to była prawda, że jej nie ma .__. Ale to się nie liczy *^* Zakoksiłem :3
~~~
Ja już na prawdę boję się swojego domu ;___; Siedzę sb w pokoiku, ale innym pokoiku niż te, o których opowiadałem w  poprzednim poście .__. Siedzę sb siedze, aż tu nagle słyszę takie głośne tarcie jakby o ścianę właśnie ze środka ściany O.o" To było już na prawdę straszne ;___; Boje się tamtego pokoiku, czyli tego w którym śpię xD
~~~
Dziś rano obudziło mnie słońce :D Uwielbiam taką wiosnę *O* Idę sb do szkoły i myślę, ze nic nie popsuje mi tego dnia :) Pierwsza lekcja - od razu śpię -o- Matma jest taka nudna ;_; Potem Anglik .__. Nie było mowy o śnie :'( Mamy nową nauczycielkę -o- Dostała nam się taka z gimnazjum. Nasza była również wychowawczynią (teraz będzie nią przyrodniczka) Poszła na urlop macieżynski ._. Będę za nią tęsknił chociaż nie potrafi prowadzić lekcji. Nowa jest starsza i wymagająca. W sumie to nauczyliśmy się w jeden dzień więcej niż w miesiąc z poprzednią xD
~~~
Znacie Talking Angela? Ja tak xD
~~~
Na wufu z dziewczynami bawiliśmy się w ciemnościach. Poprosiliśmy o to dziewczyny, bo akurat nie ćwiczyły i zajęliśmy ich szatnie. Zgaszaliśmy światło i ktoś musiał łapać innych za nogi .___. Czadowa zabawa *-* Tyle rozbieganych nóg, które tańczą w nieudolny sposób aby uciec przed ręką sprawiedliwości, która dosięgnie ich już niedługo xD Dodaje, że wszystko dzieje się w ciemnościach xD Złapali mnie 3 razy i łapałem 2 razy .__. Potem sb układałem oski ^o^ Raz to mi wyszedł koala xD Kacperek kazał mi zostawić taką jedną wersję ._. W sumie to ładnie wyglądałem :D
~~~
U nas w klasie zamiast "papa", "do jutra", "hej" na do widzenia mówi się "poszedł! buda!" xD Ale czyta się "poszet puta" Każdemu z kolegą kto wychodził z autobusu to mówiliśmy.
Ooo Karol ^^ Poszet, puuuta! xD W szczególności mówiliśmy to takim dwóm pierwszoklasistkom z gimbazjum (Gabryśka <miła> i Zośka <wredna> ._. W trakcie naszej zaciętej rozmowy padło wiele ciekawych, choć niepokojących stwierdzeń xD Okazało się, że piesek Gabryśki nawet ją kocha O.o Podejrzane. Potem zaczęliśmy ostrą kłótnię z Zochą. Gabryśka się nie odzywała ._. Szczerze? Też nie chciałbym gadać z Zośką xDD Czarownice :3
~~~
Dziś jak wracałem ze szkoły o mało nie wpadłem do rowu -.-" xD Powód rozśmieszył mnie samego :D Otóż zapatrzyłem się na swój zgrabny, idealny cień i nie wyczułem kiedy zszedłem z ulicy xD Uważajcie na swoje cienie O.o Może też chcą was zabić ._.
~~~
Wróciwszy do Talking Angeli ^^ To nie ma być żadna prawokacja. Nie chce też z tego wielkiej afery ._. Ja w to wierzę co o tej grze wypisują ._. I dla niektórych: Ja się też nie boje. NIE BAĆ SIĘ NIE ZNACZY NIE WIERZYĆ tak na marginesie wielkimi widocznymi literami ._. Czy to jest podejrzane jak jakaś biała kotka wszystko o tb wie, ma władze nad twoim telefonem, zna twój ades, imię i korzysta z twoich profili na portalach społecznościowych? Wydawało mi się, ze tak, ale najwyraźniej się myliłem -o- To skromne zdanie na ten temat ^o^
~~~
Ogólnie to ostatnie dni były dla mnie bardzo trudne ._. Prawie nic nie jadłem xDD Nie musicie wierzyć -,-
~~~
Widzieliście ogromniasty czat na MMH? O.o Napisałem Lorr, ze tamten jest mały i dla niektórych liczy się wielkość (xD) podkreślając, że nasz jest większy. Teraz mam co chciałem xDDD Jkbc to szukajcie czata na dole ^^ Mam też ciętą ripostę: CO ZA DUŻO TO NIE ZDROWO! xDD
~~~
Jest nowy serial paradokumentalny! *-* Ale się jaram *___*" Mało im Dlaczego ja?, Trudne sprawy, Pamiętniki z wakacji, Ukryta prawda, Nieprawdopodobne, a jednak, Szkoła życia, Zdrady, Szpital, Na sygnale, Ślubna gorączka. to jeszcze wsadzili Dzień, który zmienił moje życie. No już piątą godzinę oglądam i się oderwać nie mogę *-* Ale podziwiam ludzi, którzy są zacięci xD
~~~
Wyszła niezła litania O.o AMEN ^o^ Obiecuje następnym razem będzie krócej :D Zauważcie, ze dbam o to abyście czytali 20 minut dziennie XDD Albo godzinę dziennie e.ą To już wasza sprawa :3
 
~~~
Oto mój podpis na dziś ^o^ Beznadziejny ._. Jak już wspominałem ciągnie swój do swego xD
Ps Muszę się pochwalić, że zdobyłem 2 miejsce w BR na MMH *-* Juhu :D

3 komentarze:

  1. Szczerze? Nie chce mi się tego czytać x3 Wybacz ;-;

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie chce schudnąć ten co się obraża jak się żartuje z otyłości xD. Schudnij, może masz potencjał na fajny tyłek? :333 Zrób to w imieniu fajnych tyłków ^^. A tak btw... ogól mordę, włochata po całości xD Taki zarost w tym wieku, kto by pomyślał ._.

    Ty krejzolu ty :3 A ja dzisiaj poszłam do szkoły, wiesz? I co ty na to? :33 I nawet na lekcjach byłam!

    A może twój cień jest tak wielki i gęsty że nic z podłoża nie mogłeś zobaczyć? :3

    Też dla mnie matma jest nudna, za prosta XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A mi się ten Pies nie podobał. Nawet chórek nie próbował się upodobnić. W ogóle to głosowanie powinno być inne. Kobiety powinny losować kobiety, a mężczyźni mężczyzn. Tak nie ma szans na zmianę głosu.
    Dla mnie najlepsza była Cher i Tina.

    OdpowiedzUsuń