wtorek, 1 kwietnia 2014

Od teraz smerfy *_*

Siemka!
Przed chwilą wchodze sb na czacika i takie "wut? O.o" 
Ostrzegam was, że możecie dostać zawału gdy zobaczycie swego ludzika :O
Jesteśmy smerfami *___*
Widzicie? 
Screeeeen robiłem przed chwilką. Mam wyjaśnienie:
Xat dodał nową funkcję użytkownika. Jest to "dostępny ja" czyli tylko ja (lub wy) mogę zobaczyć sb jako smerfa ^^ Trolololo *-*
~~~
Dziś miałem sprawdzian szóstoklasisty .___. Jaka byłą radość, gdy mówiłem o wszystkim rodzicem ^^^ Sprawdziłem zamknięte i otwarte z matmy - Mam wszystko dobzie *___* Lecz mama oczywiście czepiła się ogłoszenia, które najwyraźniej zwaliłem -.-" Nie podałem daty i czegoś tam jeszcze ;____; 
~~~
Jeszcze raz ten podpis ^^ A to dlatego, że znowu wygrałem konkuar. *____*

4 komentarze:

  1. O ty -,- A ja to cb mam w znajomych -,-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale miałem .____. Musiało się usunąć przy nowym koncie :O

      Usuń
  2. Pewnie żart xata na Prima Aprilis xD

    ~N.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo zdążyłam się przyzwyczaić do tej mięty *u*

      Usuń