poniedziałek, 31 marca 2014

Ożesz!

Tiaa...Nie pisałam długo. Dużo siem wydarzyło: "wyjazd do KiMi", który niestety nie wypalił ponieważ na torach był wypadek, ale cóż...Bywa ;_;  Hmhh..(edit: Ten post miał ogólnie pojawić jutro, ale pewne D&D namówiły mnie na opublikowanie go tyra xD) jutro OKE :C Cóż...jest to prosty test, ale u mnie w szkole siem nie liczy. Za to do Reytana już bardzo ;_; Ale ja nie mam się co martwic, bo z każdego próbnego 40/40 pkt. Oł je! Aj Rok! xD 

~~~~~~~

Terminy moich egzamów to:
-1 kwietnia (OKE)
-5 kwietnia (Egzamin do Gimnazjum Przymierza Rodzin <matma+polski>)
-13 maja (Egzamin do Gimnazjum Reytana <predyspozycje językowe>)

Taaa..SUPER!

~~~~~

Tia...Jutro mamy zbiórkę o 8:30, a o 9:00 piszemy OKE...
Cóż..
Dam radę :)

 

PS Kto chcę zobaczyć mua? 


6 komentarzy: