czwartek, 13 marca 2014

Mi na serio odwala!

Dziś już coś kombinowałam z tymi simami, ale mniejsza z tym. Jeżeli uda mi się ściągnąć i ogarnąć Ren'py czy coś takiego stworzę własną Visual Novel (wikipedia jest fajna, linki nie)! Czyż mi nie odbija? Nawet nie wiecie ile z tym roboty! I nie wiem czy mój gracior to wytrzyma, ale jego problem (może dostanę nowy). Weźcie! Tła, postacie, fabuła, teksty... z tymi dwoma ostatnimi sobie poradzem, ale grafika?! Przecież to czarna magia! Nie wiem co się ze mną dzieje. Dorastanie? XD Ach, będę świruską.

I JUŻ MI SIĘ NIE KŁÓCIĆ!!!
EDIT:
Haha, jestem setnym postem, a wy nie! Hehehe. :P

6 komentarzy:

  1. Rozz, serio chcesz robić własną Visual Novel? xD W sensie z tym jest w kit roboty O.O

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam robić sim date vocaloid ;-; Mogę pomóc przy visual noveli ^^ Mogę przy artach trochę kombinować (mogę robić concepty). Ale to tylko takie moje "pierdupierdu" ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że pomysł na postacie? Ja już mam. Najgorzej z artami, ale sobie poradzę. Najwyżej zapożyczę z jakiegoś anime.

      Usuń
    2. Dzięki za podbudowanie. -.-
      Ale cieszę się, że wracasz.

      Usuń