środa, 12 marca 2014

Obiecuję wam, że nie uda mi się

Jutro mam zamiar podjąć się bardzo trudnego projektu. Otóż wykonanie całej okolicy z SF w Simsach 2 będzie trudnym zajęciem. Wyobraźcie sobie wykonanie około 50 simów (może przesadzam, ale jeszcze rodzice), około 20 domów (jedna postać mieszka w bloku, a nie mam Osiedlowego Życia) i... SZKOŁY. Zupełnie nie wiem jak to zrobić. Ale spokojna wasza rozczochrana. Rozz coś wymyśli, nie jest aż taka pusta. Oczywiście nie obejdzie się bez boolPropa (jak mi się rozwali gra to sobie coś zrobię), by poprzestawiać związki. Najgorsze jest to, że w paru przypadkach mam wielki problem. No bo czy ktoś z was wie jak zrobić, aby jeden sim drugiego nienawidził, a tamten go kochał? I to w przypadku nastolatków! Ech, ale się nie poddam. Rozzie potrafi!
P. S. I jeszcze przerobić całą Lazurową Promenadę, żeby było tylko kilka śmiesznych sklepików. Życzyć mi powodzenia!
A tak w ogóle to chcecie, żebym komentowała przebieg akcji?
I nie kłócić mi się już tu!!!

EDIT:
Zapomniałam o najważniejszym! Jak sprawić, by nie musieli chodzić do szkoły. Może ktoś wie?

1 komentarz: